ÄÄÄHH F.B - SUG MIN KUK ! ;S

Your account has been disabled by an administrator. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here.



Ghaa, då blir man ju bara som .. meeehh, gå och döö jaaaoo !! Bara för att jag inte har fyllt i min skolas adress, hemsida, fullständiga namn och vilket år jag går ut gymnasiet ! ..


Kom just hem från Alex ^^ kulikuul (; haha, såg på I now prenounce you Chuck & Larry ! ^^ fett skön den var ! :D höhö rätt rolig .. Haha haft lite bitkalas också ;P
Uuff, sen ska ju dendär tönten komma : mm jag flyttar den 31 oktober. Muuuuh på diig !! Nu när jag faktiskt tänkte börja umgås med dig igen, nej då ska du bara dra .. Jag lär ju inte dö :) men vi hade ju roligt, och vi hade ju ändå nåt bra så ändå lite synd att inte få se människan igen på ett år när han åkt ;P enda människan i dethär landet som har samma pundar-tönt-goes-åsne-humor ;P a det var ju lite synd killen .. Så vill han ha en avskedspresent också, har ngn en ide' på hejdåpresent till en åsna ? ;P



Aja, jag ska gå och lägga mig nuuä ^^ har skolfoto imorgon, yay ? .. Haha nej iår är det faktiskt inte så farligt, eftersom det nu är mediaperiod, och det är vi som valt grafisk som tar bilderna, och fixar skolkatalogen :D så lite extra bra utsatt är man ändå när det är vi som håller i kameran ^^ fixade till fotograferingen idag .. KÄndes lite som slöseri med tid att bara hänga där utan att det riktigt fanns så extremt mkt att göra faktiskt. A ska gå och fixa piercing med Alexandra imorgon, om hon inte bangar ;P haha .. nej här blir det inge bangish ! (; uuff jag är rätt osäker om jag ska fixa dendär jäveln eller inte, för jag vet inte om jag passar .. Typ ingen som tycker jag ska fixa den, så ja .. kanske just därför jag vill fixa den :D bara för att va tvärtemot andra ;P äähh jag fixar den, passar jag inte .. så äre ju bara att ta ut den :) ingen dör av det .. Höhö sitter och smider planer om hur jag ska skrämma upp babe med min skräckhistoria när jag fixade min navelpiercing (höhö, blodbad (plask plask) + svimning) sånt ä ju allti myys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0