AAAH VA NAAJS ^^

Vet ni hur mkt jag ÄLSKAR måndagar ? :D min enda sovdag .. att bara få liksom vakna uupp av sig sj ^^ mmm .. Sen vill jag tacka Gud för att jag har en hjärna, som äntligen har lärt mig att stänga av min mobil under natten :D inte ens C är värd att ha på mobilen för, hans 14 sms på morgonen skulle ha fått mig att slänga mobilefanskapet genom fönstret. Men nu ska jag iaf inte jobba på 4 helger såå, antar att jag äntligen kan ha ett liv på helgerna :D eftersom jag de senaste helgerna gått hem direkt efter jobbet och däckat.

På tal om mobiltelefon genom fönstret så kollade vi på ny mobil till mig igår. Valet föll på denhär fulingen.Ville
egentligen ha K610i eller W880i men denhär mobilen vann med över 2 timmars längre samtalstid så jag ska väl försöka förbise att den är ful som fan. Det är insidan som räknas ;) Haha synd nog så kommer jag väl helt säkert söndra min lilla älskling innan jag ens hunnit få den ?! :D Men vi får se, daddy är nog inte så överförtjust med dethär att köpa ytterligare en ny mobil till mig. Människor som jag ska ha gamla Nokia-mobiler. Har tappat den i marken tusen gånger, skalet gått sönder, allting .. men iingenting har hänt till själva mobilen :) pusspuss till den för det ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0