ZZZZzzz .. !

Okej, jag förstår ju att treorna vill visa sina slutproduktioner, men när man MÅSTE ? .. jag har verkligen inte tid att kolla på deras grejer. Jag har en massa bilder att framkalla ! ;S upplyste läraren om det .. men tydligen tyckte hon att jag nog skulle hinna ändå, om jag jobbar paralellt. Hmm, nej ?!

Är helt jävla slut. Åkte och simmade efter skolan, och sedan skulle jag hitta till Alex från simhallen. Hahha, whaat ? :D jag har aldrig gått den vägen ? Frågade efter vägen; gå förbi kyrkogården .. Umm, neej - jag hittade nog inte ;) slutad emed att jag satt och frös på en bänk brevid en ny grav med blomkransar på mitt på kyrkogården och väntade på att Alex skulle hitta mig :D haha. Vi lekte lite med Armin också, som just flyttat hem från USA igen ..
Haha, han uppskattade inte min dröm där jag sköt honom inatt ;P tydligen är det inte possitivt att skjuta ihjäl sin kompis .. inte ens i drömmar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0