VODKANS HÄMND ? ;P

image74Hahha, överlyckliga jag att jag inte var bakis idag när jag vaknade. Men nu är det nog bara plz, put a bullet in my head ?
Emils fest igår, var ju bara så jävla lyckad ;) Haha, jag hade iaf aasroligt ! :D Fick fnatt och tyckte det var hysteriskt roligt att spotta vatten på folk :P allt slutade väl med att Milad var asblöt, och tryckte upp allt vatten i min flaska över ansiktet :D och sen står Emil och skyller på miig för att det kanske kom några få droppar på golvet ?!! :( :D:D när jag sedan somnade i hans säng, och Alex ringde till mig och undrade var jag var, så klart som fan min vattenflaska föll i sängen :D såå, då hade jag ingen vattenflaska längre ;P lite synd att jag hällde yogurt på Jocke också, men han stod i vägen ? :) hahha, hursomhelst så var kvällen helt underbart rolig ^^ och Milad och Alex; ni var jättebra dj;s ;);)
aa, btw : GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, FREDRIK ! :)

Sen gick jag och David och sov hos Milad. Alex skulle också komma, men tydligen ändrade han sina planer. Stannade uppe och pratade till halv 7 ? David drar däremot hem kl 8, aspigg och har sovit som en kung .. okej :P kul att nån är pigg ? ;) Sen drog jag till Täby Centrum för att käka med mamma, medan Milad skulle göra sig klar för att träffa sin flickvän :)

image98 image99 image100 image101 image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0