VÄRDELÖSA KAMERAJÄVEL ! :D

image128Var och gjorde min ööh, hälsokontroll idag ? :P intyg för att jag ska få jobba. Haha, ringde idag och bokade tid, jag bara joo, det skulle vara bra om jag kunde få så snabb tid som möjligt, föör .. jag ska börja på månda ;) så tydligen fick dom ändra om en massa grejer, plus att jag sen fick sitta och vänta i 20 minuter men ! :D haha, hon skulle ta nåt prov på min piercing. Så kommer hon in med väärsta paketet, jag bara EEEH SÄG INTE ATT DETDÄR ÄR SPRUTOR ?! uppenbarligenså var det bara rejält långa tops ;) haha.

Gick runt i stan en stund och väntade på att Alex skulle komma från skolan, skulle köpa en väska till sin kamera. Sen åt vi lunch (eller kan man äta lunch kl 5? ..) med Linda, och hennes kompis Antonia, tror jag hon hette ! :) Nice nice, sen fick Alex va min modell - igen ! ;D fast han skulle spela fotboll denhär gången. Vi fick välja vårt eget tema. Mitt fotbollstema är ju dömt för att misslyckas ! :D men jag ska nu iaf sätta in bilderna imorgon och kolla om det ens blev ngt, annars väljer jag nytt tema och fixar det under helgen istället ! :) blir tokig på jkameran, när den aldrig lyssnar på mig !! :D haha nej, det är under inga omständigheter JAG som möjligtvis råkar vara dålig. Aldrig ! :P

Synd att jag missar bussen med 5 trappsteg. Han kunde ha stannat ! Resten av bussen såg mig. Men inte den enda personen som borde ha sett mig. Varför var det ingen trevlig individ i bussen som ropade : STOOOOP, LIINDA SKA PÅÅ !!! .. Så jag fick väl bara vänta på nästa buss en halv timme senare ;) fan också, varför skulle jag kolla om jag hade balans nog att gå på räcket ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0