TACK THOMAS !! :D

Hihhii, fick en mobil av Thomas igår ! :) fan vad schyst, verkligen ;D fast jag ska nog ändå kanske köpa ny på hösten .. Själv blev jag överglad och tyckte den ändå är rätt bra mobil, medans han står där och tycker att det inte gör ngt om jag slänger den i vattnet när jag blir arg ? ;P Hur som helst så är denhär MKT bättre än min förra - man kunde ju inte ens skriva sms på den ängre ! :D knapparna var knas och hängde inte med när jag skrev, och så kom det in fel bokstäver + att alla orden i ordlistan försvann, så jag fick skriva om varenda ord varje gång ! ;S mutter mutter ! :D Så nu har jag suttit och raderat 100 sms, och 63 bilder på mobilen !! Nu finns bara alla hans nr kvar också :D lite mindre underhållande, men shit the same ;P mii gåt a njuuw fåunn ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0