SPECIELLA LILLA FAVORITSAK

Min speciella lilla favoritsak skrev till mig på msn idag. Vi hade fan roligt. Gha, jag erkänner .. jag kanske har saknat honom lite, liite ! ;) superdupertöntiga som vi är, så planerar vi t.o.m när jag ska komma in på msn nästa gång, så vi kan skriva då ;P snacka om att dra upp old memories, som inte borde bli uppdragna ! :D men men, thats ööööld stuff =) haha nu när det blir sommar igen, så börjar jag tänka på alla som jag har glömt bort under vintern, som jag kanske borde ringa .. och kolla om de ens lever ;D skulle ju va för jävligt om hälften har dött ;);) t.o.m min mamma börjar undra om vissa personer "vad har hänt med ***** ?" - ingen aning, vi slutade umgås ? - "men ring honom då, han var ju så söööt och guullig, och alltiing !" - men om jag inte vill, han var ju bara dryg på slutet ändå ? .. - men det är ju för att han [.........] ring honom ?! ;D .." Maybe I will, men då är det bara mammas förtjänst att jag ringer ;) så nu vet ni; om jag ringer, så är det mamma som vart i farten och sagt att jag ska ringa ! .. ;P knasig hon är, det är ju dom jag sluitat umgås med över vintern som jag är ute med längst, och ändå är hon tokorolig när jag är ute i den stora hemska staden Stockholm ;);) och ändå, så tycker hon att jag ska ringa dom ? :D aajjaaa ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0