SKA SUSSILERA NU :) NATTI NATTI

hahha, wee .. underbara Sthlm ;) asnice när allt är vår igen :D hahha, åtminstone är det GRÖNT ! :P i Vasa fanns det typ inget osm var grönt.
heh, fick 18 meddelanden när jag satte i mitt svenska kort denhär morgonen ? ;S ngn som missat att jag skull evara bort över helgen ? ;P

Lite synd att jag fick stiga upp kl 6 imorse för att stiga av båten, och sedan ska vi börja först 10:45 ! :D hade nån sorts friluftsdag, så vi bowlade i Sollentuna ! :) hahha, min bowling med Milad, Emil och David gick nu sådär .. halvt ;P tjaa .. ;);) ingen vidare framgång va ? :P men sen när jag fick egen bana med Alex, Alexandra och Philip gick det mkt bättre ! :) jag och Alex låg helt lika. Sen började det om på nytt (men vi hade ju fortfarande våra gamla poäng) nå .. båda 2 fick strike, sen gången efter fick Alex ner 7 käglor på första, och inga på andra. Och jag fick inte ner ngn alls på första, men 9 på andra ! Jaha, gissa vem som fick 5 poäng mer fastän jag fick ner mer käglor ?! ALEX ! :D fräckt ! :P hahha, allt slutade med att Alex vann med 13 poäng ändå .. ;) Åkte till Kista och åt nachos Spanjoren med Alex, Alexandra och Philip :) efter det lekte jag bara med Alex hela dagen :) kollade Hot Fuzz, som en viss fröken Hedberg inte ville kolla på bio "uusch vad tråkig den låter" ;P wee, min vad börjar ÄNTLIGEN bli bättre ! :D joggade 20m i helgen - utan att jag blev invalid ! ^^ trodde den var helt perfekt, men den började värka när vi bowlade .. kan inte vaden bli bättre nuu, så jag kan spela fotboll igen ? :)

Fixade några låtar till festen, som Alex nu ska bränna på skivan (; hahha, meningslöst :P alla bara klagar på min musik :D:D:D

Missy Elliott - Get your freak on
Missy Elliott - Lose control
Bubba Sparxxx - Ms New Booty
Busta Rhymes - I love my chick
Cheb Mami - Nos Couleurs
Fergie - Fergilicious
Lord Kossity - Hey sexy wow
Miss Fatty - Million Stylez        STILL HANGIN IN THERE ;) haha, envis favorit ! <3
Shaggy - Hey sexy lady
Wyclef Jean - Dance like this
Yves Larock .. - Lift your leg up
Raggaeton Pachanga vs Nea Kalu & Asu - Nebun dupa tine
Missy Elliot - Work It
Nelly Furtado, Timbaland, Justin - Give it to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0