SHAKE THAT ASS FOR ME

Hade värsta chill med Desperate Housewives avsnitt ;) så skickar Josefin om jag kunde träffas, blev fan klar på rekordtid :D:D haha, många nya rekord sattes idag ;D asroligt att träffa henne igen ;) haha, det var ju en tid sen :D:D gick ut och gick i hela Helenelund, Silverdal och ställen ? ;D ingen aning, aldrig varit där förut :D haha, det är fan skrämmande hur lik hon är Sara i min klass. Samma kläder, röst, ansikte, hår, kropp - t.o.m samma mobil ! ;S dude, what the fuck ! :D haha. Gick hem till henne och spelade Super-Mario, Supernintendo ftw ! ;D haha. jag ägde henne ! :D stackarn spelade om samma 3 banor typ en timme :D:D

Kände att jag inte riktigt ville ha min urringade gröna halternecktopp med mina svarta shorts, som jag hade planerat att sätta på mig ikväll. Enkelt, du tar din killtröja - så tar jag min ? ;P så jag bestämde mig för min killsurfartröja istället, lär ju svettas ihjäl med den - men nu har jag iaf mer beachsurfar-look, än slut-look ;D haha. Visste ni att jag förr i tiden kunde ha köpt 1/3 fru med de snäckorna jag har på mitt armband ? ;);) och eftersom det finns 2 av de snäckorna, så kan jag köpa en 2/3 fru ;D haha, sådär på tal om ingenting ? ;D men nu ska jag äta, sörpla i mig blaskekaffe så jag orkar hålla igång ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0