PLZ, PUT ME IN JAIL ?

image85

Sådär för övrigt så förtjänar jag faktiskt fängelse, för myrplågeri ? ;P
Mitt antquarium gick ju inte så bra som jag hade hoppats på. Lyckades dock övertala mamma om att jag fortfarande klarar av att ta hand om en hund, det är bara myrorna (och ja, fiskarna) som är lite för krävande ;D Haha, nej sådär helt seriöst. Umm, 4 av myrorna dog ju i nne antquariet, och 6 lever. "du måste ju ta ut de döda myrorna" .. jaha, ser jag ut som ngn som frivilligt öppnar detdär locket igen eller ? De kommer ju hoppa ut och käka upp mitt öga, lr nåt sånt ;P men .. dom börjar bli lite förvirrade där inne .. och har bitit av bena, och strött ut dem över hela grejen ;D och nu våldtar dom de döda, eller nåt ? ingen aning vad dom gör, men varje gång jag kollar .. så ligger alla levande på de döda ? ;S mamma föreslog att jag kanske borde slänga ut ALLA myror från balkongen, och fånga nya. Jaha, och riskera att en enorm vindpust kommer just då, så alla myror flyger i ansiktet på mig eller ? :D hahhaha NOOO WAAAY !!! ;P myrjävlarna stannar precis där de är, om dom inte, mot förmodan, ringer efter en privatjet .. då KANSKE de får åka därifrån ?! :D kanske inte jag är rätt person att ha dethär ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0