MORSDAG :)

Taskig mamma är, hon ville inte fixa omelett åt mig när jag kom hem halv 4 inatt ;D hon bara ville du nåt ? .. - tjaa, det skulle va rätt gulligt om du gjorde en omelett åt mig ;);) - GONATT ! :D haha, nästan så jag erkänner - im too old för dedär fjortisfesterna ! ;D hahaha, the wave igår var en fuucking katastrooof !! :D sääämsta dj:n, uppkäftiga snorvalpar med aallt för mkt smink (varför? Det rinner ju bara bort när man svettas ändå) och killar som inte kan dansa över huvudtaget, är stel som en pinne & som kladdar på en för de verkar tro att man då glömmer bort att de inte kan dansa ;P weell, funkar ju på mig .. för jag blir lika jävla irriterad varje gång :D + att alla blir ju bara yngre och yngre ;) såå neej, detdär var nog min tredje, och SISTA !! :D men sista timmen var iaf jäävligt roligt ! ;D jag träffar alltid den fulaste men bästa killen i slutet :D:D asroligt, plus att han itne bara stod och juckade mot ens ben hela tiden, vi verkligen DANSADE ! ;D haha, tydligen blir man glad av att se mig dansa ;P jag vet inte om jag ska ta det som en bra eller dålig sak ?! :D haha och jo, jag klarade mina krav :

INGA SVIMNINGAR (förra året svimmade jag 7 ggr) - check
INTE TRÄFFA PAIN IN THE ASS KILLE SOM JAG MÅSTE STÅ UT MED ett ÅR (yep, det var här vi träffades)
- check

men men, nu ska jag gå ut ;D värsta nice väder ! ^^ sueack, ska tydligen ut och äta med mamma ikväll. Jag HATAR att äta ute med dom, de ska bara till äckliga restauranger, och jag vill helst till Kista's Foodcourt, då är jag nöjd ;D dessutom går det inte att prata när pappa är med, så jag brukar aldrig följa med och äta med dom, men .. det är ju ändå morsdag, så jag kaan vääl följa meed dåå ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0