MAT MAT MAT MAT ! ..

Kom just hem. Har tagit bilder på fotbollsträning nu. Råsunda IS blev offret. Synd att det var Akmals gamla lag ! ;) (skulle fortfarande vara, om han inte blivit uppskickad till no-where i Norrland.) kände mig som ett freak att jag nu står och tar bilder på dem. Ett + är ju att den uubersöta killen var där idag också ;) fotboll är alltid dubbelt roligare med snygga killar ! :D jag klagar inte direkt. Hoppas verkligen jag fick 2 bra bilder, för det är vad jag behöver, sen är mitt slutprojekt slut ! :) iofs är mitt slutarbete det sämsta arbete jag gjort under kursen men ;) hoppas det inte räknas för mkt. Har ett s.k prov i foto imorgon också. Borde plugga. Ska försöka få VG, så har jag iaf chans att få VG i kursen :)

Träffade Messut också. På väg till Stureplan, utanför hans jobb. Schliiten som fan, tydligen hade han jobbat för mkt. No shit ? Nice att veta var restaurangen ligger, så jag vet vart jag ska gå när jag är hungrig ;) haha, han har faktiskt lovat att jag ska få gratis så länge han är där när jag kommer ;P Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från Kista, med min Ristorante Mozarella Pizza <3 .. hungrig som ett svin ! .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0