LASERGAME :)

image76



Körde lasergame med Billy och Alexandra, i 3 timmar (för 100 spänn; ingenting ju) ! :D huh, jobbigt ! :P efter första pausen, kom helt plötsligt 2 andra killar in - som förföljde mig runt hela jävla rummet ! :D dom sköt, väntade 3 sekunder, sköt igen = jag kunde aldrig använda min pistol för den funkar inte efter 6 sekunder ! :P så när jag pratade med han ena killen utanför sedan, och undrade ifall han kört mkt .. han bara jag har tränat till sm ! Jahaa :D så jag kör första gången, och blir förföljd av en kille som tränat till sm, och en annan som jobbar där, och gör antagligen inge annat än kör lasergame varje dag :P lite taskigt ;) kan ju helt ärligt säga att jag bokstavligen sög på lasergame ! ;D meen jaa ;) var grymt skönt (kändes som värsta träningspasset. Ja, jag är anti träning, men jag kan ju inte förneka att det känns härligt EFTER att man tränat ? ;) ..) var aningen jobbigt i slutet bara ;);)
men nu kommer Sami hit så .. jaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0