KLICK KLICK

image121
Fick den perfekta uppgiften idag, speciellt eftersom jag skulle hem till Alex efter skolan ;) kontnärlig & en informativ bild, av samma sak. Lätt att jag tog av hans dj-utrustning ! :D as-nice. Söt som han är, ställde han upp som modell för min andra uppgift med porträtt i naturligt ljus också ! :)

Synd att jag sagt till Eva att jag inte kunde komma och snacka jobb idag, eftersom det är sista spanskalektionen innan provet - så har vi inte ens spanska, för läraren är sjuk :D lite snopet, men bara mer tid att leka med Alex ! ;P Läste att det typ skulle bli rekordvarmt i sommar. Jävligt najs OM det nu skulle stämma ;) men jag vet inte, man kan ju alltid hoppas ??! ^^ haha eller nej, för om jag ska jobba i sommar kommer det kännas tungt som fan att måsta jobba ? :P

Måste säga att jag inte alls diggar Jocke så himla mkt, när han sätter upp lappar som allas kontons filer kommer raderas, så om du vill ha ngt sparat ska du bränna över på en skiva! Fuuuck, så jävla jobbigt ! :D visserligen skickar jag de flesta bilderna på hotmail, så har jag ändå en hel del bilder som jag måste spara /; extra jobb, som att inte fotokursen var jobbig nog ! :D ooojj, vilket jobbigt liiv jag har ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0