JAG ÄL .. ÄL .. ÄLSKAR HONOM

image75

Efter att jag hade somnat 1 timme i badkaret, äntligen gjort mig klart, hällt i mig en kaffekopp och tagit en ipren, kravlade jag mig till stan. Haha, folk trodde säkert jag var psycho när jag var på väg ner till tunnelbanan i Solna. Höll på och somnade, och bara gungade fram och tillbaks, så jag slog mig sj i ansiktet gång på gång, så jag skulle vakna till :P tyvärr utan vidare framgång ... Har faktiskt lyckats hälla i mig 1L blåbärssoppa i stan också, hela magen kändes som en virvelvind, som att allt ville upp, mys ? ;)

Hämtade mitt armband till Skarpnäck. Nu har jag faktiskt inget annat val. Faller jag dit igen, så är jag skyldig Alexandra 100 spänn ! :P och jag har inte hundra spänn att slänga till henne. Men t.o.m jag vet ju att jag måste ignorera och göra slut på dethär. Det har hållt på för länge, och det stämmer som Sami säger; bara jag kan få slut på all skit ! Haha, helt ärligt fattar jaginte vad det jag faller dit för. Han har ingenting, VI har ingenting. Gud, han kunde lika gärna försvinna från jordens yta, jag skulle då inte sörja så vidare mkt. Såklart träffar jag min absoluta favoritperson bara för att jag är för en gångs skull är där. Om jag skulle spytt, skulle det fan varit hans fel, inte för att jag är bakis ! Människan äcklar mig rejält ! Hans jävla ögon .. dom är bara så .. vet inte, men han har iaf inte fina, glittrande bruna ögon ! Kan ingen typ spöa ner honom, så man slipper se honom ? hej jag är en patetisk livsform som håller fast min kusins flickvän i min bil och vägrar låta henne gå !

Haha, Alexandra har hållt på och mobbat mig för vad jag sa i tunnelbanan i Skarpnäck när vi höll på och pratade om stolthet (låång stoory) .. men det är ju bara för att jag äl .. äl .. för att jag älskar honom ! Hon har aldrig hört mig säga det förut. Snäll hon är som sedan garvade hon som fan åt mig också ;) hon bara erkänn att det tog emot att säga detdär högt !! ;P taskmajja ! :D (nej, jag sa inte jag älskar honom om Bassem.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0