JABA-JABA-DOOOO ! ;D

image124
Alalalalalalong, för Linda fick jobbet ! ;) haha, ska på skolning på måndag, så då blir det väl bara att svansa efter Alex's mamma ;) haha. Oh no, plz dont kill me ;);) äääntligen slipper man höra pappas tjat om allt jävla jobb. Fast tydligen så är det inte bra nog att bara ha det jobbet heller, tydligen måste jag gå till mitt gamla jobb, sluta vara så jävla lat och tro att pengar växer på träd, ta hand om mig sj, och fixa jobb där igen ?! Jag fattar inte - när jag satan jobbade där, jaha .. då skrek han varenda dag att jag skulle byta jobb, och nu när jag satan fixat ett annat jobb - nehe, då är jag lat för att jag inte jobbar där också ?! Fan, jag som var så glad att få jobbet ;D och så tog jag upp dendär jävla skitgubben, snacka om fun-sucker ! /;
Hur som helst, så behöver jag inte mitt gamla slynjobb ändå ! ;P Vill de ha sina fula, otrevliga och snorkliga servitriser där istället för perfekta, underbara mig ;);) så får dom väl ha det då. Min vinst, de som förlorar, sucks to be them ! :D haha, nej men helt ärligt .. jag skiter i om det är ny chef där, och att han aldrig sett mig jobba, jag tänker fan inte provarbeta gratis ÄNNU mer. Utnyttjarfanskap ! ;P screw them !

Kommentarer
Postat av: casseeeeh ;)

haha go u..TA INGEN SKIT! japp japp :P bra blogg by the way gumman ;)
xxxxx

2007-05-29 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0