IM SIINGIING IIN THE RAAIIN ^^

image112
Lucky me, så försov sig Matte idag = jag behövde inte vänta på att han skulle sluta skolan ! :) gick till Kista, för jag skulle gå och prata med min chef (lärde mig faktiskt hans namn idag, weehoo?) .. skulle säga att jag måste få arbeta nu, eller så söker jag annat jobb. Well, tydligen så var det han hade sagt sant - de öppnade glassbaren först idag, OCH .. det är en NY chef för glassbaren :D assöt ! ;);) mkt trevligare än min andra boss. Fast nu måste jag iofs komm aoch PROVJOBBA (så han ser hur jag jobbar, för han har ju aldrig sett mig jobba där.) men det går nog säkert bra ? :) jag kan ju hela glassbaren, och kunderna loves me .. så :P Hoppas han också gillar mig ! ;);) asnice, då slipper jag jobba där inne och stressa sönder mig med maten och brickorna och skit ! :):)
Haha, träffade en dränkt hundvalp (alexandra) när vi skulle gå tillbaks till Häggvik ;) nu har hon också fixat sitt jobb :) samma dag och skit ;P aa, joo .. dessutom så ringde Alex's jobb till mig imorse :) jag ska dit ochprata med henne på torsdag, fan vad nice ! ;D ska kanske jobba istället för Alex i sommar (; och man kan ju inte gnälla på den killens lön direkt ! :D *hoppas som fan att jag får båda jobben* ^^ bara att jag inte vet hur jag ska hinna jobba denhär sommaren, meeeen :):) det ordnar väl sig :D det värsta som kan hända är ju att jag får sparken ;D

Josefin skickade mess idag (; fett länge sen man sett henne. Så vi ska försöka träffas nu nångång inom närmsta tiden ;) aaajjaa, trots det ruttna vädret, så har dagen & kvällen vart helt PERFEKT ! :)
Tydligen kunde vi inte åka till farmor nästa helg, så då blir det väl att stanna hemma för min del /; känner mig astaskig, men som mamma sa; hon kan faktiskt fylla år nästa år, och nästa, och nästa, och nästa .. och nästa ! .. Så länge jag får ngt att skvallra om från Utsparken, så är min farmor nöjd ;);) haha då tycker hon mig lätt att jag ska åka dit istället för att komma till Närpes ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0