I MISS YOUR SMILE, I MISS EVERYTHING ABOUT YOU <3

Blivit utnämnd av Alexandra idag till riktig jävla sorglig lovestory ;P tack, tror jag ? (; Har verkligen fått nog av dendär pungråttan. Ibland önskar jag att jag vore en bitter, långsint person .. som aldrig kan förlåta ? Well, jag fick det iaf bevisat idag .. i had right all along ! .. människor som dig ändras visst aldrig. Haha, egentligen är det inget att bli sur över. Men med tanke på allt som hänt mellan oss, så var detdär det dummaste du kunde ha gjort. Speciellt eftersom jag sa det till dig just innan vi slutade prata med varandra ! - Neej, vad tror du ! .. Jaha ? Är det bara jag, eller hade jag inte rätt då ?! pungråtta ..

Ätit apelsinglass med babe idag i Kista ;) haha, wee .. ^^ Älskar Sandy´s <3 bara för att de har apelsingräddglass. Jobbet hålle rockså på att byta glass, om jag hade jobbat de senaste 2 månaderna, så skulle jag föreslagit apelsinglass ;P hmm, gick och pratade med chefen idag ..
- Heej .. sa inte **** att du skulle ringa mig ?
- Varför ska jag ringa dig för ?
- Eeh, för att säga om jag ska jobba i helgen.
- Hörde du inte alls vad jag sa till dig senast vi pratade ?
Jag bara okej, har jag missat att jag fått sparken ? :D tydligen var det bara att han hade sagt att han skulle ringa mig när jag skulle börja jobba igen, när glassbaren är helt klart. - Ja, men för 2 veckor sa du att det skulle bli senast om 10 dagar ! .. Nu är det tydligen .. högst 2 veckor ;) frågade om jag ens hade ett jobb där längre, för det verkar inte så ! Men då sa han att jag fast kunde jobba där 7 dagar om veckan, att jag bara kan lämna in schema :) så det är ju niice ^^ tydligen ska jag bara jobba där ute, haha .. han kanske tröttnade på att se mig pusta med alla jävla brickor där inne ? ;);) (vaad, jag är väl ingen bodybuildare som orkar puscha en brickvagn hur fort som helst ? ..) Så jag väntar med att söka nytt jobb nu, och ser hur det blir där när dom gjort klart glassbaren (;

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Gå in och rösta fram den bästa TV-serien just nu.
Ny omröstning varje vecka på The Guide ;)

2007-05-03 @ 22:19:00
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0