I BLAME IT ON THE SUNSHINE ;)

Åkte till Edsbacka och fotade naturbilder. Thank God, så har inte kameran jävlats med mig igår och idag ! :) Reportaget om en arbetsplats blev också asbra ! Åkte till Build-a-bear i Kista igår och bad den supersööta anställda fixa en nalle, så jag kunde fota ! :D han är verkligen översöt ! :D:D så jävla knäpp ! ^^ Kontrasterna var jag ju kung på ! :D gick och frågade 3 mörkhyade som satt och fikade i Kista, om Alexandra fick sitta bland dem :D:D trodde inte läraren skulle gilla det, men hon blev typ överförtjust ;);) du kan fan ge dig på att det var KONTRASTER ! ;D

image113Åkte till söder, tantolunden, myste och solade lite ! ^^ haha synd att jag på nåt jävla vis lyckades få fågelskit på min hand när jag bara satte ner handen i vattnet för att skvätta tillbaks på Alexandra ! :D:D känt mig lite mobbad av henne idag, först yogurt på benet (som jag lät vara kvar, för jag visste att nån av oss skulle bli hungrig, dumt att kasta bort mat man kan äta ;D haha.) sen fick jag trippa efter mina skor, så ingen hund skulle springa iväg med dom, i mina strumpor, och fastän jag bara tänkte på en enda sak STIG INTE I VATTNET SOM HON HÄLLT UR MIN FLASKA ! så likförbannat så lyckas jag stiga i den jävla pölen ändå !! :D:D haha sådär förövrigt så har vi bara kvackat & nöffat ;) MOAHAHAHA; ingen annan än vi två som fattar detdär ;) dock lite taskigt, men vi är ju lika taskiga mot varandra så it doesn't matter :D

Haha, och lucky Thomas ! Mina föräldrar och min syrra ska upp till Närpes den 2 juni, för att fira farmors födelsedag, så Thomas kommer hit den helgen ;P och sitter barnvakt ;);) hahha nej, inte direkt vah ;D tyckte det var lite nice eftersom han då kan låna mammas bil och komma efter mig till Solna på lördagsnatten .. meeeen, jag tror tyvärr inte han är hemma kl 2 =/ såå jaa :D haha, han får väl dra tidigare "sorry, men jag måste hämta Linda" haha, önsketänkande Linda, önsketänkande ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0