HÖHÖ, LILLSKIT !

Kom på att jag inte berättat om vad som hände i helgen ;P
Jag känner fetaste greppet om min röv. Så skulle jag vända mig för att kolla vem fan det var, samtidigt som min arm råkade typ slängas bakåt ! :D haha faktiskt, det var inte meningen ! Så när jag kollade bak fanns ju fan ingen där, kollade ner .. nån liten trettonårig bajsunge som inte ens räcktes upp till mina bröst hade fått min hand mellan hans ben, och tydligen .. så hade jag slagit lite hårt :D för han böjde sig typ ner, och kollade upp på mig och kved nånting om att jag var taskig .. Sucks to be you - inte jag som började hela grejen ! .. Och att han verkligen tyckte att det var jag som hade gjort ngt fel ?! :D herregud, har inte hans mamma lärt honom att inte gå och ta på andra tjejers rövar, som dessutom är fan 5 år äldre, så är det väl inte mitt fel ? .. tror dock det lär ta åtminstone 3 helger innan han går och klämmer på nån annans tjejs röv efter detdär ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0