HAHHA MYRFÅNGERI ! ^^

image77
Nu har jag äntligen tagit tag i mitt antquarium som jag fick i höstas ! ;D haha, nej - jag stod inte för myrfångningen ! :P mamma hjälpte mig. Stor hjälp jag var då. Jag hade fullt upp med att andas normalt och inte bli uppäten av myrorna :D:D Först hade vi sex fångna, sen rymde alla, allt slutade med att vi gick hem med 3 stycken ! :D haha, Alex får hjälpa mig imorgon ;) hoppas han är bättre myrfångare ^^
Fan, vad coolt det är att kolla på domdär fulingarna med förstoringsglas :D första gången jag kollat på en myra utan att springa iväg (fobi för myror) .. och dendär lilla bollen de har .. wow vad cool den är egentligen :D haha, här är ju en som lär studera myror varje dag nu ;);) förut förstod jag inte hur min syrra ens kunde komma på tanken att köpa ett myrakvarium åt mig, men . jag erkänner, den är rätt häftig .. trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0