HAHA, VAR DET VÄRT DET ELLER ?! - NEEEEJ ;)

image83














Jättesmarta jag är förbannad. Och får akut behov att träna skiten ur mig. Tänkte åka och simma, men pallar inte åka buss till Sumpan, och dessutom är simhallen fullt med långsamma kärringar ändå runt 6tiden på vardagarna ! (kan inte dom åka och simma på dagarna, när normala är upptagna - så man kan simma lite snabbare när man är där ?! ..) Så jag gick till gymmet. Cyklade bokstavligen skiten ur mig. För snabbt, för tungt och för länge ! ;P var helt slut efter 5 minuter, men då tänkte jag bara på detdär samma vanliga kräket (som borde varit ett avslutat kapitel för mig för flera månader sedan ! ..)

Körde på alltför snabbt, tungt och för länge på ALLT .. men träning är faktiskt effektivt sätt att få ut sin ilska på ;) skönt att slippa ha en massa människor som glor på en också för att man kör på som en galning ! Well, allt slutade väl med att jag körde för hård träning för ryggen - och nu är min högra sida uppsvälld ! :D:D hahaha. Antar att jag får skylla mig sj ? ;) En sak är ju bra iaf. Nu är träningen avklarad för 3 månader framåt ! :) kanske kan börja fundera att kliva in i gymmet igen i juli-augusti ;P
Tydligen körde jag inte tillräckligt, eftersom mamma föreslog att jag skulle gå ner och boxa ½ timme till (och helst ½ timme varenda dag, bara jag inte ringer och säger det jag vill säga, tydligen ville hon inte hitta mig styckad i en väska ;P haha, hon är lite söt ibland .. hon tror verkligen den människan är i stånd att göra alla fucked up saker till mig, som händer i Sthlm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0