GET YOUR FREAK ON

Haha, roligast vi hade idag ! ;D skulle fixa ut filmen till en större, och typ .. sätta in den i en burk, så vi kunde börja framkalla bilderna vi tog förra veckan ;P I ETT KOLSVART RUM ! :D okej, utmaning nr 1 - att hitta det lilla rummet vi skulle göra det i, där det verkligen var kolsvart, heh, såg ju inte ens ngt i framkallningsrummet ? :D stackars Alexandra, blir lämnad helt ensam dit inne när jag skulle gå och fråga läraren en sak ;) haha, fan om jag bara kunde ha lämnat upp dörren på glänt, så jag kunde ha smygit in och smekt henne på armen, hon skulle dött av skrcäk ! :D tror hela processen skulle gått lite snabbare om vi inte skulle stått där och gapföabbat halva tiden ;P (det är faktiskt inte så jävla lätt som det låter, assvårt att pricka rätt så att filmen fastnar i rullen)

image79
Wee, fick 6 avsnitt till av Desperate Housewives idag ! :) haha, gick och fångade lite mer myror, synd att vi fångade 11. - 3 ÖVERLEVDE ! :D vi satte lite saft i burken, så de inte skulle klättra upp - heh, dom dog, typ ? ;) gick faktiskt mkt snabbare idag. Mest för att jag inte kunde vara så taskig mot Alex när han hjälpte mig så att jag vägrade hålla i burken (som jag gjorde till mamma) .. så jag höll snällt och vänligt i burkhelvetet ;) men gud vad nära jag var att dö på kuppen ! :D hahha helt ärligt ! mina never klarar inte sådär mkt myror ! Slutade med att jag sprang hela vägen ut ur skogen ;) och jo, min vad "gick upp" igen ;P hahha lite synd :D haha sen såklart när vi skulle hälla i myrorna (i en tratt) i antquariet, så mamma typ höll i tratten, alex burken och jag fick äran att hölla för locket. Shouldnt have done that ;) En myra kom typ förnära, så jag släppte locket .. och tja, ut gick myrorna :D och jag står och skriker .. mamma sitter och halvskriker :P och Alex .. vetefan ;) tyckte säkert vi var hysteriska kärringfanskap :D fan vad synd att Alex lurade mig när vi gick in i skogen. Nära döden fucking upplevelse ! Borde ege3ntligen inte gått på det, men jag är så jävla rädd för myror, så jag sket i att tänka på om det var sant eller inte. Men han tyckte att det var en myra på min rygg - nej ?! - jo ! - nej ! - jo ! jag bara ställer mig och skriker hysteriskt rakt ut allt vad jag orkar och typ hoppar, så att inte fler myror ska komma upp på mig :D haha, fett fånig jag är ibland ;) jag lovar, im not like that .. bara när det gäller myror ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0