FUCKING SEGA NATTBUSSAR SOM GÅR 50 !

image97Lekt lite med Warnis. Haha, kollade på Bert :D fan den killen är lite söt ;);) hmm, skulle ta bussen hem, så gick vi till busshållplatsen. Väntade .. så kommer 697 Centralen på andra sidan vägen .. smarta jag precis när den åker iväg eeehh, var inte detdär MIN buss ? ;S vi stod på fel sida av vägen, och väntade på fel buss ! ;S ghaa :D och bussen som gick mot Danderyds Sjukhus (på den hållplats vi stod på) kunde jag inte heller ta, för då skulle jag måsta ta buss därifrån till Odenplan, och sen tillbaks till Järva Krog, och nej ! .. skulle komma hem ungefär samma tid som att vänta på nästa buss, som gick om en timme .. som sedan visade sig gå extreeemt seeg genom hela jävla Sollentuna och alla småvägar och fanskap ;P hade lust att gå fram och be honom ta fingrarna ur röven och trycka på gasen lite ! .. Nå, Messut var ju iaf vaken så jag pratade med honom :) Fick en enorm fil med alla bilder fråån Emils fest av Philip, som jag just nu laddar ner .. och svar nej, det går inte så snabbt ;) så jag går och sover istället medans det laddar ner, natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0