FÖR VI SKA UT OCH CAMPA ;)

Hade skrivit värsta deprimerande inlägget. Allt var verkligen bara piss, skit och ingenting ! men jag hade glömt att spara det. Och nu är det borta ;) well, tur .. för nu är jag så jävla glad igen ! :D
Jag & ALex pratade redan om idag att jag skulle ringa Danne och fråga om jag fick komma med på Campingen imorgon.. Egentligen är det bara för de som missade campingen förra hösten. Och jag har IdrottB först nästa år. (alla andra hade valt det i 2an) men jag var så jävla nere och allting, så jag orkade inte ringa honom ändå. Så ringer Alex och frågar om jag har ringt och frågat :) så jag gick med på att ringa honom, och Danne bara SÅKLART DU FÅR :D jag trodde stenhårt han skulle säga nej, eftersom jag inte ens har kursen i 2an :)

image108

Så nu ska vi ut och campa imorgon ^^ paddling 6 timmar, och sen orientering 3 timmar (tja, om man då inte gör som Alexandra Juan och Jessika och går vilse i skogen, så det tar flera timmar.) ^^ och sen övernattning (bland alla myror, kom jag på nu ? ..) ..
Superpossitiva morsan då. Hur ska du orka paddla i 6 timmar ? - Jag paddlar med Alex, han kan som kompensera min styrka ;) Vad ska du ha för skor ? Vadfan, jag tar mina gymnastikskor, som är visserligen lite för små, men jag bangar fan inte nu :D och inte har jag sovsäck, ryggsäck eller underlag heller. Men Alex fixar sovsäck :) och grannen fixar ryggsäck ;P underlag .. well, jag dör ju inte utan det :D fan vad nice, nu är jag asglad. Ska bli så jävla skönt att bara komma bort från allt, och hrm, njuta av den underbara naturen ? ;P så nu ska jag fixa kött till kvällen, frukost, lunch och allt annat ^^ weehoo ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0