FILMNÖRDAR NR 1

Lekt filmnörd med Alex hela kvällen ;P kollade Hannibal Raising, Van Wilder 1 och 2 .. haha, men båda två var jukt trötta ;P och orkade inte lyfta på våra rövar så då blev det bara att lämna där ;);)

Wee, har faktiskt lyckats åstadkomma några bilder idag. Fixat dom på papper alltså. (jag kallar det att framkalla, men tydligen är det att framkalla när man häller på vätskan och grejen, när man fixar själva bilderna heter det kopiera eller ngt annat, ologiskt är det iaf ;P ..) tro det eller ej, men jag lyckades faktiskt med mina bilder jag tog i måndags ! :D weehoo ^^ så nu är Linda lite glad (; förutom att jag skannat in alla mina bilder jag tog, skickade dem till min mejl .. och nu är det ngt knasigt format, som inget program kan öppna :D såå jag måste vänta tills tisdag tills jag får bilderna ;P fick iaf 2 :)

image89image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0