EY MISS FATTY FATTY ! ^^

image107
ey miss fatty fatty, yu a murdah . Milli lovin di way yu twist and a turn up

Haha, nyttighetsfaktorn var på G imorse, Satte på väckning 09;30 ! - För att gå till gymmet ! Tänkte egentligen åka och simma, men jag pallade inte åka ända till Sumpan direkt på morgonen (oj så länge, tar 25 minuter ..) så jag gick ner till gymmet istället. Haha, tro inte för mkt nu ; 25 MINUTER ;D varav mer än 5 minuter var vila ;) jag typ cyklade 15 minuter, sen skulle jag väl göra några ruttna försök att träna mina armmuskler, jag bara Linda vem fan försöker du bevisa ngt för ? Kom inte på vem jag skulle bevisa ngt för, så jag gick därifrån :D haha, så jag gick hem och duschade. Åkte till Billy direkt efter ! :) fettoboll att försöka få honom att göra ngt ! .. :D tydligen orkade han inte göra nånting som har med basket, fotboll eller badminton att göra ;P spelade Need for Speed. Höhhö, de timmarna jag satt hos Homein och spelade det spelet, visade sig vara nyttiga ;) typ enda spelet jag fasktiskt kan säga att jag KAN spela ;P

Ruttna Alex hade spelning ikväll, så han kunde inte komma till Kungsan ikväll heller. Så jag släpade med Billy :D synd att hela Comviq-nätet var överbelastat, så Alexandra inte fick tag på mig ! :D dont ask me hur fan hon kunde hitta oss i Kungsan, det var ju knappast blygt med folk där ! .. ;P och jaa, de spelade MISS FATTY ! :D weeeeh ! ^^ Million Stylez var ju det enda som ens fick mig att övertalas att komma med till detdär påhittet. The Voice kan jag åka på, men NRJ och typ RIX FM ger jag ärligt inte så mkt för ! ;P Alexandra bara; ofta de kommer spela den, den är asgammal ! .. Klart de spelade den, det är ju den låten som sett till att människor ens vet att Million Stylez existerar ! :) Jag och Alexandra stannade för att dansa där, meen .. det var ingen höjdarmusik direkt :D bara trance-skräp ;P inget fel på musiken (host) bara det att jag inte direkt gillar att dansa till den ? :)

Superdiskreta Alexandra såg Mr Muntergök första gången ! ;P jag gjorde ju allt för att undvika honom. Hon tyckte tydligen att jag var feg, att jag borde gå och snacka med honom, så vi skulle bli kompisar igen, och att hon vet att jag vill bli kompis med honom igen, att allt bara var ett töntigt bråk ! :D eeh, nej ? ;);) slutade väl att hon stod och skrek mitt namn i t-centralen, och jag gick ut .. medans hon står där LIIINDAAA SUUND !!!! ... Åå vad underbart det vore att bara få smälla till den tjejen ibland ! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0