EN MÄNNISKA KAN JU INTE BARA FÖRSVINNA SÅDÄR?

Dumma Vuli! :D fattar du inte att jag verkligen måste få tag på dig nu?
Han flyttade till Japan för 1½ år sedan - och skulle komma tillbaks i februari. Tydligen inte, eftersom han inte bor kvar i Hallonbergen längre ? .. Och han har bara mitt gamla nummer, så han kan inte ringa mig heller. Och smarta jag, har skrivit ner fel nummer från min förra mobil ! - Jag skrev ner Tottes nummer istället ! :D Haha, så skulle jag ringa Vuli idag för att kolla var han fanns; så svarar Totte. Supersmarta jag känner ju inte igen hans röst, så jag trodde det var ngn som hade hans mobil ;P jag bara ye ye ge mobilen till Vuli nu ! - Vem är Molly ? :D haha, tillsist så var jag som okej, han heter Totte, och han driver sådär mkt . Bor du i Spånga ? ;) - JEPP ;P Oj, då kunde jag kanske medge att det var fel nummer ;)
Jagbehöver ju inte få tag i honom, men nu har Jose' ringt ÄNNU en gång, och bad mig få tag i Vuli ! Hur fan ska jag få tag i honom ? Han har typ försvunnit spårlöst från jordens yta ?! ;S och idag lät det verkligen jätteviktigt. Lät det iofs för 2 månader sedan också. Fattar bara inte vad killen gör i USA helt plötsligt ? /; han skulle ju börja studera ? Och bo i Vulis lägenhet, tills han flyttade tillbaks.  frågade Alex om han eller hans pappa har Vulis nummer eller mejl, men tydligen inte. Så nu skickade jag mejl till Christian (som också verkat försvinna helt, både på morgonarna och på msn.) .. så nu är det väl bara att hoppas på att Christian antingen kan få tag på honom, eller kan fråga Vulis ungar .. ^^ *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0