DIE PSYCHOS, DIE !

image129
Helt ärligt, vad fan är det för fel på alla människor ? Kan inte alla bara typ .. plcoka blommor, springa på ängar, skratta och leva lyckliga i alla sina dagar ? ;D
Vem är så himla sönderknullad där uppe att man kidnappar en fyraåring ?! .. Och vad är grejen med att hugga ägaren i huvudet med en kniv FÖR ATT DE INTE PALLADE BETALA FÖR DERAS PIZZA ?! What the fuck ?!! Vem fan är så jävla brutal att man gör nåt sånt, för 2 pizzors skull ? ;S gud, mannen kunde ju ha dött. Tydligen så klarar han sig utan några vidare skador, men ändå ?? .. Och 18åringen som högg taxichauffören i armen och bröstet, för att hon inte orkade betala för taxin ? "jag trodde det var ngn som fördöljde mig. Jag tänkte inte på att det var taxichauffören" .. eeeh, jahhaaa ?! Ookej, detdär fick fan priset för SÄMSTA BORTFÖRKLARINGEN 2007 !

Scheeeze, vad är det med alla ?! Jag vill inte bli dödad för att nån emo bestämmer sig för att de inte orkar leva längre, för deras liiv äär ju bara sååå joooobbiiiigt, men vad är det för roligt med att dö själv ? Nej, låt oss gå till ett fucking köpcentrum och skjuta sönder allihopa ? - Och sen som final, mig sj ?! yay, vad roligt. Okej, iofs har ingen gjort det i Sthlm hittills (eller så har ngn, jag har bara missat lr glömt bort det.) .. New rule : alla sköter sig sj, slutar gnälla och hacka ner på andra, slutar skjuta och knivhugga varandra, vill ni dö - gå till en psykolog ! .. Det är som jag säger .. världen skulle va så perfekt om alla bara kunde vara som mig :P haha nej, men seriöst .. alla psychon kan ju bara döööööööööööööööö !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0