BUHU, MIN PLÅNGBOK ! =/

image88MIna pengar måste ha druckit Redbull, för helt plötsligt är allt borta ;P fan ! .. ;) aajjaa, jag fick iaf finaste adidas-tröjan (svart med guldtryck), nya mörkblåa ucla-mjukisbyxor (har iofs de gråa också, men jag älskar verkligen de byxorna ;P och de mörkblåa är asfina.), en brun typ surf-tröja från killavdelningen på JC & en jacka :) (sista storleken .. fanns bara 40, och tydligen var det så i hela Sthlm, fanns bara rosa kvar ;P men jag vill tyvärr inte ha en rosa jacka, men sen hittade Alexandra en 38. Och det är ändå rätt okej att ha 38 i jacka, då kan man ha saker under :) .. synd att det inte fanns kvar min mörkmarinblåa jacka, utan en militärgrön ;S men det är ju bättre än inget alls, och jag ville verkligen ha den modellen så :) ..) mamma att allt blev 1550 spänn, och att jag nu får leva på vatten och bröd tills jag får studiebidraget ;P

Wee, vädret klarnade ju tydligen upp till eftermiddagen/kvällen :) och det var helt underbart väder. Lyckades få ngt riktigt fina bilder också. Eller jag hoppas det iaf. Motiven och vinklarna blev fina, men jag vet ju inte hur bilderna blev, eftersom vi fortfarande jobbar med vanliga kameror, så vi framkallar bilderna själva. Hoppas, hoppas, hoppas att dom blev bra ! ^^ haha, annars är det nog
Linda + fotokursen = IG ! :D
Föresten kom jag på att både bilden och rubriken är totalt fel, eftersom jag inte ägt en plångbok sen jag gick på lågstadiet och fortfarande kunde hålla reda (någorlunda) på saker och ting. Nu har jag bara mitt bankkort i fickan, och så är det bra med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0