BESLUTSÅÅNGEST ;S

image109
Fan också. Farmor fyller 91 den 1 juni, och jag sa igår att jag kunde följa med den helgen. Men då påminde Alexandra mig om att det är utsparken den 2 juni, och jag vill gå på den. Liksom förra året missade jag skolavslutningen och allting - för att hon fyllde. Och vad gjorde jag där ? Ingenting. Det är ju bara fullt med gammalt folk, och jag hinner ändå inte prata ngt med farmor. Så varför ska jag dit - när jag har mkt roligare här ? :S det kan vara hennes sista födelsedag. Jaha, men .. jag tror ärligt inte att hon bryr sig så mkt om det längre, och jag gör absolut ingen nytta där heller, tja .. förutom att jag andas samma luft då, men thats it ! .. och jag vill inte missa festen, men gud .. den människa jag älskar mest i hela världen fyller 91 ? ;S är jag självisk eller SJÄLVISK ? .. besluutångeest !! /; sen dessutom när jag inte vet om jag ens kommer träffa henne i sommar, isf bara nåndag. Trodde mamma skulle förstå, och säga Såklart gumman, du behöver inte komma med till FInland. Men tydligen inte, hon blev typ sur .. GHAA ! Jag kan lätt missa XL-party nästa helg. Kan vi inte åka dit då, och fira hennes födelsedag i förskott ? ;S The Wave är ändå ingen höjdare, jag vill bara dit för att dansa :) Eller jo, det är väl roligt .. speciellt om man hittar nån som är rolig och bra att dansa med, och som inte bara kladdar ! .. Meeen, the wave-festerna brukar inte ha så många av de killarna .. ;););)

Skulle egentligen vara med Matte idag, men han var rätt sliten efter inatt och eftersom jag ska till Messut ikväll så blir det rätt kört med tiden så vi ska leka imorgon istället. Nice nice .. .. :) har ingen aning vad jag ska göra, ska plugga spanska nu sen kollar jag vad jag hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0