ANSWER THE QUESTIONS, BITCH !


Namnmissförstånd? - Hahha, JA ! Jag heter inte baboo på riktigt, era freaks !? :P Hur kan man ens tro att en människa heter det ? ;S

Är du snygg? - Har väl mina bra, och dåliga, dagar ;P

Hur tar du bort oönskad hårväxt? - Med rakhyvel

Har du några danska släktingar? - Nej, tror och hoppas inte det :D

Ditt mest överanvända ord?
- fan, ofta, eller inte


Olyckligt kär ? - Nej, så skulle jag väl inte uttrycka situationen ? :D


Dina första tankar när du vaknar? - Är det ens skoldag idag ? ;S (har en tendens att springa upp på helgerna och tro att det är skoldag och att jag försovit rejält ;) ..)

Är du bra på? - Att irritera människor och vara allmänt knasig (alla egenskaper är bra egenskaper)

Är du sexig? - Som sagt; har mina bra och dåliga dagar ;)

Antal timmar sömn inatt? - 7½ timme

Vem vet mest om dig? - Hmm .. förutom mamma då, så tror jag nog Alexandra och Soffi känner mig allra mest ?

Vem vet du mest om? - Soffi

Vad vill du ha just nu? - En maskin som kan klura ut varför jag känner den irritation jag har inom mig just nu

Vem hatar du mest i hela världen? - hatar gör jag väl inte. det är mer avsky, för att hata ngn måste man verkligen älskat den personen ...

Höger eller vänsterhänt? - Högerhänt

Ditt mål i livet? - Bli lycklig (vad än det nu innebär)

Sängdags? - Jag behöver min skönhetssömn, så 11-halv12

Känner du en snygg kille/tjej? - Hell yeah ;)

Har du körkort? - Nej, men jag lär ju fixa när jag fyllt 18

Vilka cigg gillar du mest? - Röda Marlboro (men jag feströker bara)


Pratar? - Svenska; typ svennesvenska, och vasadialekt, och typ lite närpesdialekt (den är fan svår ! :D ..) finska , engelska .. och kanske pyttelite spanska ;) (bara läst steg1) skulle vilja lära mig arabiska :D men neeh, kanske sen när jag lärt mig spanska ! :P

 

Brukar du svara på kontaktannonser? - Haha, nej ;P

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Jag gillar mitt namn, Jag är sådär .. Lindalainen ;P

Mjölk i kaffet? - Ja

Svär du?
- Jo, men jag försöker sluta

Sjunger du?
- Haha jag ÄLSKAR att sjunga :D fast det låter ju kankse inte så bra, inte enligt Alex iaf /; ;P

Duschar du dagligen? - Jag duschar sönder mig

Vem tröstade dig senast när du grät? - kan faktiskt inte minnas när jag grät sist .. men jag är inte nån som står och lipar öppet, så jag tror det säkert var mamma ?

Har du varit kär någon gång förut? - Joou, men inte på riktigt. Bara en enda som verkligen lyckats få mig att göra saker jag aldrig trodde jag skulle göra.

Den starkaste du vet? - Min mamma <3 och farmor

Vill du gå högskola? - Om jag inte får jobb inom media direkt, så ja ..

Vill du gifta dig?
- Onödigt, ge mig en förlovningsring så är jag nöjd resten av mitt liv ;P

Tycker du att du är attraktiv? - Well, girls with asses like mine - do not talk to boys with faces like yours ;) though shit, baby ! :P

Är du en hälsogeek? - Var inte det .. men nu får jag huvudvärk att socker, så ja .. jag proppar ju inte i mig fullt med socker och sånt längre. Men det är ju knappast som att jag är rädd för fet mat och sånt

Vad önskar du dig?
- only my heart, alexandra and my mum knows .. <3 ;);)

Kommer du överrens med dina föräldrar? - Med mamma ja .. pappa är ju en annan historia

Vad vill du arbeta med när du blir stor? - grafisk designer (art director)

Din hårfärg och frisyr? - Hiiiimla många blonda toner.. Har ingen frisyr, tror jag ? ;P typ uppklippt så det inte bara hänger, och så försöker jag få min pannlugg att växa ut nu tills sommaren

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
- Du, ingen aning .. minst 500 spänn, tror jag iaf .. mer om jag köper kofta / jeans / skor / jacka ..

Har du glasögon? - Haha, är värsta blindstyret :D så JA .. men jag använder linser, om jag orkar pilla i dom (går oftast runt och inte ser ngt)

Vem sov du hos senast? - Kenan .. men det var inte sant; kom på nu att jag faktiskt sov natten efter hos Soffi <3 :)

Druckit alkohol den senaste månaden? - Kan ju inte påstå jag var nykter på Emils fest direkt .. men sådär för övrigt så har jag faktiskt mkt roligare UTAN alkohol, så jag dricker Ramlösa istället ;D

Blivit slagen den senaste månaden? - Killarna misshandlar ju fan mig varenda dag ! :P

Hur mår du idag? - Halvt lättretlig för att jag har lågt blodsocker och mens .. orkar inte göra ngt, bara ligga hemma och sova .. + att jag är jävligt irriterad på ngt, utan att veta vad det är jag är irriterad på ? :D men men, trots det.. så kan jag faktiskt inte klaga på ngt ? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0