AND IT´S GOING .. DOOOOWN .. ! /;

Haft feting stress på allting igår och idag ! Jävla fotografisk bild A !
- Läraren tyckte jag skulle ta klar min och Alexandras rulle i stan, och sen skulle jag byta rulle när den var klar. Tyckte inte det var vidare smart ide´. Men ja, tog extra filmrulle och åkte till stan. Tog bilder. Och så skulle jag byta rulle ! Smarta jag (och ALexandra, som inte heller kan byta filmrulle) tog upp luckan utan att dra in filmen först ! Blev lite öfrvånad över att filmen syndes, men kom sedan på att jag säkert måste ha missat ngt man måste göra, smällde fast luckan och ringde Alex ;D nå han berättade ju hur man skulle byta, meennee .. några bilder (eller alla) blev ju nog förstörda av att öppnas i dagsljus ;P okej, världen går inte under. Nu har jag iaf lärt mig hur man byter en filmrulle ! ^^
MEN, sen när vi kom tillbaks till skolan, så ställde jag mina 2 filmrullar på ljusbordet ute i klassen, och gick in och var i framkallningsummet hela eftermiddagen. Jaha, så när skolan slutade ; tror du mina rullar var kvar där ? Nej, för jag hade ju inte tänkt på att skriva mitt namn på dom ! Jag hittade dock EN enda filmrulle som var kvar på bordet. Ingen aning om det var min eller inte, men jag skulle fixa negativen till den ändå. Jag lärde mig iaf att alltid skriva namn på mina filmrullar i framtiden ?
Heh, så idag när jag skulle fixa negativen av filmrullen då. Så när jag sköljde med vatten, och skulle hälla ut det - så lossnar lockfanskapet -> min filmrulle dimper ner i diskhon ! Heh ? Fortsatte ändå framkallningsprocessen till negativet, och jag trodde väl att jag ändå skulle se LITE ? Efter att ha fixat det i 30 minuter, och jag skulle hänga upp den och torka ! - ALLT ÄR FUCKING KOLSVART ! Okej, jag har lärt mig att .. alltid kolla så allt sitter fast PERFEKT på burken innan jag häller ut nånting igen !? Negativa tankar bort, se det possitiva ? Ye ye, tills jag kom på .. att totalt har jag bara framkallat 5 bilder på hela kursen ?! Mina och Alexandras bilder vi tog i tisdags är borta, mina bilder jag tog hela onsdagen är borta. Enda vi har är bilderna vi tog i fredags - inte ens dom lyckades ! ;D tydligen har det kommit ngt knas ljus på dom, så vi kunde bara använda 5 bilder ! (snyft, jag som kommit på så bra ideer att ta bilder på. Jag frågade fan t.o.m om jag fick komma in bakom kassan i kebabstället, och låtsas skära i kebaben - OCH SÅ ÄR DET NGT FEL PÅ BILDEN ! Jag fixade så Alexandra kunde sitta vid Bingolotto-ståndet; Bilden är såklart förstörd !
image80

Kanske bara att erkänna, dethär med foto är nog inte min grej ;) haha. Det är ju inget fel med mina foton, bara själva preocessen som misslyckas lite ? ;P Lena (läraren) tyckte att det är klart nånting händer, det händer alltid ngt, och det har hänt ovanligt lite i vår grupp. Well, jag antar att jag är den som höjer statistiken då ? ;P Ähh, jag tar bara en kamera över helgen, tar nya bilder, så är allt bra :) bara att jag inte förstår hur fan jag ska hinna FRAMKALLA bilderna ? ;S tog 3 timmar för mig att framkalla 4 bilder. Iofs var det första gången jag framkallade då, men det är faktiskt svårt ! Hoppas det går bättre när vi får börja med digitalkamerorna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0