AMNESTY

image126
Kalla mig tönt, vad fan ni vill. Men jag ska bli medlem i Amnesty. Tjejen idag behövde bara berätta om kvinnan som hade blivit dömd till stening till döds, för att hon hade blivit gravid utanför äktenskapet. Så Amnesty hade typ spammat dem med mejl, sms och grejer -> kvinnan fick en rättegång -> hon frikändes ! ;D kostar bara 20 spänn i månaden. Ärligt, det är INGENTING ! Om det vore NI som behövde hjälp så skulle ni minsann uppskatta folk som betalar 20 spänn i månaden. Bara att skippa en glass, godispåse eller kanelbulle ? .. Tänkte bli medlem där men jag var inte 18, så jag måste gå via deras hemsida och bli medlem, postgiro lr nåt sånt skit som gjorde att jag inte fick bli medlem ? .. 

Dessutom har jag nu verkligen LOVAT att jag ska skaffa fadderbarn när jag fyller 18, om jag har jobb vill säga. Vilket jag helt säkert kommer ha :P (haha vem skulle INTE vilja anställa mig ? ;);) ..) välgörenhet ftw !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0