You gotta stay down just to see a brighter day !

igår var jag verkligen övertygad om att jag bara borde ta och gräva ner mig, och sluta umgås med allt och alla ?! men det skulle bli så jobbigt att ta sig upp igen, så det är väl bara att .. le ? och försöka göra det bästa av denhär pissiga situationen, antar jag .. /; Desperate Housewives muntrade väl upp mig lite ;);)

hahha, hade världens segaste aktivitetsdag idag ;D lyssnade på två snubbar som pratar om journalistik och grejer. Intressant. Sådär helt ärligt så bryr jag mig inte ett piss i journalistik ! ..
Åkte till stan och åt på Pizzahut med Alex, Fredrik, PH, David, Emil, Natalie och PhilipB. Nice ;) typ alla fick ont i magen, åt too mucho ;P hahha, hade rap-tävling på gatan med Alex ;D nej inte att man rappar, utan rapar! Mysigt vah ? ;) Jag vet inte vem som vann ? ;);) ärligt var mina liite bättre, haha ;p spelar roll vem som fan vinner med att rapa högst ? .. ;) sådär lagom kvinnlig tävling btw :P

Ringde och muntrade upp Alexandra lite med raphistorier och lila snor ;) hahha, som att hon blev friskare av det då ;P men vad; bättre att höra det, än att se på KONSTÅKNING och KAFFEPROGRAM ? (kistabarn .. suck, bara kanal 1-2-4 ;) ..)    aajjaa, nu ska jag gå och sova (: är feett trött. Lr också så dricker jag bara kaffe och pluggar spanska. Ska spela fotboll med Alex ikväll. Hahha ofta att han orkar ;D han och David åkte till gymmet direkt efter Pizzahut ;P det lär ju inte gått bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0