WHO´S THE MAN ? ZLATAN, ZLATAN, ZLATAN (:

zlatanSåhär lite sent skrivet, och ingen har väl lyckats undgå att Zlatan är tillbaks i landslaget ! :D awnnawe, awennawe ! ^^ Sveriges matcher utan honom är ju ingenting, om jag ska vara ärlig :P lägg till Henke Larsson igen också, så skulle allt vara ssåå perfekt ! (;

«- Köpte hans speltröja idag :) skulle egentligen köpa Manchester Uniteds, men dom hade inte större storlekar av den gamla speltröjan, och jag gillar inte den nya. Så jag frågade efter Zlatans tröja istället (: den är fett fin <3 köpte också mina UNDERBARA shorts (kärlek vid första ögonkastet) som jag sett ut som min belöning ifall jag fick jobbet (vilket jag har fått så ge mig en anledning att vänta ? ..) :)
Hahha, Tomas skickade vacker utan spackel till mig i helgen, har gått och nynnat på "du är så vacker utan spackel" hela tiden ;D hur bögigt det än låter .. men den är faktiskt fett bra :D lyssnade på den när jag skulle sminka mig innan jag gick till jobbet i lördags, det tog emot lite att smeta på sig massa äckelsmink .. men låten har ju faktiskt lite mening i sig ? :P

Har varit i stan med Ekram idag. Tog en massa äckelbilder till min värdelösa hemsida :D insåg att jag kanske skulle måsta börja jobba med den lite nu, med tanke på att den ska vara klar om 2 veckor ;P - ingen som råkar ha nån fin bild från Kungsträdgården och / eller Skansen (tagna på sommaren.) som jag får använda ? :D blir ju kanske inte så himla fina bilder att ta det nu :)

Bara 22 dagar kvar till Spanien ! :) börjar tröttna på dethär ruttna vädret :D men det börjar faktiskt bli vår ! :) vad ni andra än säger :D Är ärligt inte så mkt på blogghumör .. vill bara få tiden att gå tills Prison Break börjar :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0