WHAT A BEATIFUL DAAY (;

Nej, jag har inte blivit extremt efterbliven, jag har bara en tendens att använda låtar till rubriker ;P
Fick ju inte tag på min mentor i fredags, så det var väl bara att stiiga upp och åka och prata med henne dåe. Suck, när man ska ha hjärndöda lärare som är så jävla vimsiga så dom inte ens kan hålla koll på sig sälva ! - jag hade 2 underlag saknas i media. Fan, du är ett underlag! Tydligen var US värre än IG .. såå jag måste väl gå och leta efter virrpannan och fråga vad jag ska göra. Fattar inte vad hon saknar för underlag, eftersom jag gjort varenda uppgift, skrivit provet och gjort projektarbetet. Men min mentor och Irene tyckte att hon inte kunde ge mig US eftersom jag har betyg i ämnet från förut .. så jaa, ingen aning vad virrpannan tänkt när hon skrivit ut detdär men men :) fick väl inte veta ngt jag inte redan visste ..

Men men, nu ska jag äta, sen ska jag till chefen och säga att han ska langa min lön innan jag åker till Spanien, kanske på ett lite snällare sätt .. sådär  helt ärligt orkar jag inte ens snacka med gubben, men jag mååste vääl .. sen ska jag och babe kolla in nya TopShop ^^ wee, äntligen .. nog för att TopShop funnit förut också, men hur fina kläder hade dom på en skala där då ? .. preecis ! .. Nu hoppas jag dom har lite mer av de kläder dom har i London <3 ^^ lite synd att jag bara har 200 spänn kvar meennee .. om jag hittar ngt, kan mamma säkert sätta in mitt studiestöd nån dag tidigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0