VI ÄR JU INTE LIKA VARANDRA ! :D

Okej, nu ska jag bara reda ut en sak här, så alla fattar det : ALEXANDRA OCH JAG LIKNAR INTE VARANDRA NÅNSTANS ! :D vårt hår har inte ens samma nyans, hon har längre hår, och jag har pannlugg, vi har inte samma kläder, ingenting i vårt ansikte liknar varandra, typ inte ens våra kroppar är lika varandra ! :D enda lika med oss är att vi kanske är långa, smala och har blont hår ! ;D dethär börjar bli lite töntigt nu.
Först börjar min pappa snacka med henne när hon sitter på vår trappa och väntar på att jag ska komma hem och tror att det är jag, Messut och Tomas tyckte tydligen också vi var lika varandra, mamma såg Alexandra i Kista och började undra "skulle inte Linda vara i stan just nu?" .. en massa små kommentarer att vi är lika varandra, och nu kommer en tjej i ettan och frågar henne "om hon inte har träningsverk från i söndags?"
Dude, what .. Alexandra spelar inte ens fotboll ?! ;D hon trodde det var jag :P huh-huh :P:P Hahha, jag tyckte till Alexandra att det är ju en helt annan sak för henne än för mig; när folk säger att hon är lik mig, så är det ju värsta komplimangen ;) att jag däremot skulle likna Alexandra är ju nervärderande och värsta förolämpningen :D hahha, neejdå .. Skönheten <3 Odjuret ^^

image55
                                                      Eeh, jo .. likheten är ju verkligen slående, eller nåt ?

måste plugga spaanska .. men jag hinner inte, så jag antar att jag får skita i det. Ska käka nu, sen ska jag ner till Solna, och kolla på Akmals fotbollsträning :) han är helt överlycklig att få spela fotboll i lag igen, hahha sötnos ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0