UNDERBARA ASSHOLE-DAG ! ^^

Hahha, seriööst ! Kan inte alla sluta vara så jäävla komplicerade, och sluta lacka utan anledning ? .. Det idag var ju så jäävla onödigt ? :D mm, men visst .. trevligt att du säger hejdå - hejdå på dig med kompis, puss .. ? slyna ! :D fast sen igen, sen när har det varit lätt att vara dig till lags ? .. jag behöver sånhär .. mental break ! :D = vasa ! allt blir så himla bra efter att jag varit där ! :) hur trött jag än är på Sthlm, så är allt perfekt och jag älskar alla mina solskensvänner när jag kommit hem därifrån ! (; men det lär väl ta en tid innan jag kommer dit /; suck, jag saknar alla där <3 men men, inget jag kan skriva får ju mig att förflyttas från Solna till Vasa ? :D

Kan inte dagarna ta och gå lite lååångsaaammmaaaree, eller egentligen .. ju fortare sommaren kommer desto bättre ! :D men man hinner knappt vakna upp, innan man ska gå och sova igen .. hahha, eller så är det jag som är jäävligt dålig på att vara effektiv, och ta vara på min tid ! :D vafan gör jag egentligen ? stiger upp, dricker kaffe för att ens orka ta fram frukost, äter som fan, går till skolan, äter, är med kompis, äter, äter, och går och sover - underbara liv <3 hahhah :D neej, så hemskt är det faktiskt inte :P:P men det är alltid roligt att göra allt värre .. det är som när man sitter hemma och vägrar gå ut för att ens tryne är för fult att ses in public ;D så då sitter man hemma och faktiskt tycker synd om sig sj .. sen när man tröttnar på det .. då putar man ut magen, och gör sig så ful som möjligt - funkar varje gång ! ;D allt slutar med att jag garvar ihjäl mig över hur ful jag ser ut just den dagen (: (detdär kanske lät helt jävla fucked up, men det hjälper faktiskt :P ..) tiden går inte såå långsamt ändå : det är faktiskt bara 254 dagar kvar tills jag blir 18 ! ^^ hahha dee du ! :D
Hahha, tönt Alexandra ska komma till mig och kolla på Desperate Housewives ikväll (; tydligen ville hon inte missa fortsättningen på förra avsnittet :P och hon har inte den kanalen just nu, men men, min babe får alltid komma (; (ni andra är ju tyvärr inte lika lyckligt lottade som henne ;D hahha, nejdå ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0