SCHÖN MORGONFRILLA ? - CHECK ;)

morgonfrillaHahahah, morgonar när man vaknar upp såhär ; dåå känner man verkligen hur sexihgeten är på topp ;D jag brukar faktiskt sova med håret uppsatt så det ser inte ut sådär varje mornar, tyvärr ;D kommer ju ångra att jag satt upp denhär bilden typ när jag är på jobbet ikväll eller ngt ;D hahha, men men .. vaddå, tycker ni inte jag är snygg osminkad och håret som står rakt upp ? :D jag hade tänkt fixa håret sådär när jag ska till skolan också ;) ngn annan som tycker det är bra ide ? hahha ;D
Äter helst: tacos, pasta, fruktsallad
Dricker: vatten vatten vatten ;D
Alkohol: Jag gillar Rekorderlig cider mest & smirnoff
Vill resa till: Turkiet, USA (åka berg-och-dal-bana) och nåt häärligt ställe med vit strand, härligt vatten och palmer.
Klär sig i: det jag tycker är fint
Röstar på: power to Linda ;D
Väger: blivit fetare på gamla dar hahah ;D 60.7 kg
Önskar sig: just nu är väl nog att bli 18 högst upp ;D
Gör en fredagskväll: är med kompish
Älsklingsgodis: TuttiFrutti-påsar och rött godis
Är som vän: ingen aning :D jag är ärligt rätt bra på att hålla hemlisar, och man kan prata typ om allt om mig (undantag; kommer en killkompis och säger att han har flänsost, så dåå ;D ömm, nej .. den delen kan ni ju skippa till mig ;D ..) ni får fråga mina kompisar hurdann jag är ;) jag kan ju inte vara hur jävlig som helst, annars skulle jag väl inte ha några kompisar ? .. ;P
Bästa egenskaper: har inga fördomar (några få fördomar om svennar ;D hahha, men bara om dom som har "fördomar" mot mig ;P ..)  och ger nästan aldrig upp (bara om jag är hungrig ;D ..)
Sämsta egenskaper: Om ngn säger ngt till mig, så käftar jag emot, oftast tills jag vinner .. och så vet jag nog inte alltid när det skulle vara bäst för mig att bara hålla käften ;D & ja, jag kanske pratar lite för mkt och inte låter andra prata :P men vad fan, ni får väl  bara slå mig i huvudet och säga Linda, nu ska jag prata och du ska lyssna ? :D
Är rädd för: att trampa i en myrstack, eller bli begravd med fullt av insekter över mig (mest myror)
Motto: Precis allt är möjligt; om du bara vill tillräckligt mkt och ger det lite tid ! (; (eller, att Alexandra ska gifta sig med Johnny Depp, förlåt - men det är väl troligtvis rätt omöjligt ? ;P .. okej ; NÄSTAN allt är möjligt, ;);) ..)

Kommentarer
Postat av: Jsfn (:

hahah.. naajs morgonbiild, haha då skulle du ha sett mig i morse, mitt manlugg stod rakt upp och håret var hel kaos, haha /kramens

2007-03-17 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0