:P

Hur kan tiden gå så jävla snabbt ? :D ärliiigt, enda jag hunnit med denhär veckan är ta bilder till dendär sugiga hemsidan .. och jo, jag har tjafsat rätt mkt ! :P (hahha, Juan jag gillade din kommentar där: hon blev fett arg ! :D ..) skulle egentligen till Hammarbybacken idag, åka snowboard sista gången iår (wtf, snön kom ju just ?! ..) men .. det har regnat rätt mkt .. så vi for bara till stan istället (; babe skulle kolla efter sin Hugh Grant (som är helt för jävligt slemmig, om ngn frågar mig ..) som tydligen är i stan just nu ! .. hahha, fan vad jag har garvat idag ! :D alltid lika roligt att driva runt med Alexandra :P hon gillar inte mina rumpkontakter :( desto större anledning att jag gnuggar hela tiden ! :D

Hahha, Hassan ringde igen .. eller Memmet. Vete fan vad killen heter, han byter namn varje gång ;D men jag gillar att prata med honom, han är så jävla rolig och töntig ! :P ey, call me anytime ;) (man som han är (hrm), så ringer han alltid med okänt nummer)
Skulle egentligen till M ikväll. Men .. vi var i Globen, och vi skulle via Kista, klockan var 7 när vi började åka från Globen, och palla åka till Spånga ännu efter det ? Även om vo skulle fått skjuts från Kista, skulle bara hinna vara där typ 2 timmar ändå. (sovtöntar som vi båda är ;);) vaad, låt oss få vår skönhetssömn vad fan !.) :D

Fett taskigt inatt. Telefonen ringer kl 3 på natten. Jag är typ inte ens vid medvetandet när jag svarar. :P fett jobbigt att prata med en överenergisk Messut, som asgarvar hela tiden ;P varför, varför, varför lär jag mig aldrig att sätta på ljudlöst innan jag går och lägger mig ? :D hahhah. Tyckte jag skulle skita i skolan och frukosten, och festa med dom istället .. hmm, nej ? :) + att han fick mig att tro att klockan var 06:50, och att det inte alls var så tidigt .. men då var jag mer irriterad för att han väckte mig 10 minuter innan jag egentligen skulle stiga upp :D kände mig sådär lagomt blåst när jag slutade prata och såg att klockan var 3 .. jag svär, detdär vara bara för att Alexandra nämnde igår att "han ju inte har ringt dig klockan 3 på länge .." :P neej gubben, det är lugnt ;) du kan alltid ringa mig :P haha, men INTE KLOCKAN 3 PÅ NATTEN ! :D
Hoppas inte jag ska jobba på helgen. Så jag hinner träffa några kompisar. Speciellt Samir, har inte hunnit träffa honom på länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0