JALLA !! (:

Åt middag med Alex och hans föräldrar i Kungsan .. nice nice ^^
Åkte till honom och kollade på dedär svenska filmerna, som jag tydligen måste se ;) men som jag inte sett : JALLA JALLA + KOPPS ;D aaww, blev ju nästan kär i Jalla Jalla :) hahha, fan den farsan och hans mage alltså ;D Gjorde fan nytt rekord med att hinna till bussen ;D min klocka var 00;41 när jag sprang ut från Alex, jag hann med bussen som kom 00;43 .. aboo ;);) brukar inte ens hinna på 5 minuter :D

aajjjaa, nu ska jag gå och sova :) bestämde mig för att jag visst ska åka och spela fotboll imorgon, även om jag bara hinner spela kanske en timme eller så (: kan ju lika gärna åka och spela, sen åker jag direkt till jobbet :) hahha hej, jag heter Linda och jag är fräsch ? :D neej men, jag behöver ju inte köra på som en galning på fotbollen så jag svettas som en gris, aiight ? (;

Hahha, pratade med mamma på bussen hem ;D gillar nästan den kvinnan even more när hon är full ;D "vah jag, neehheej jaag äär då iinte fuull .. hick ! .." Haha, så började vi med parningslek med hennes kompis söner ;D till slut kom vi på att jag nog inte kommer gilla dom ändå, fast hon tyckte ändå hon skulle ta hela familjen över till oss ngn gång, bara för att jag skulle få se om jag gillade nån av dom ;P tönt! och när jag tyckte att hon inte behövde oroa sig över att jag skulle komma hem, utan om HON skulle komma hem, började 3 tjejer på bussen glo lite väl :P (dom hade lyssnat på hela vårt samtal) well, nu ska Linda gå och få lite skönhetssömn ^^ och fyfaan om jag vaknar av att mamma kommer hem! :D

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0