INGEN KICKAR FOTBOLL SOM HON ;) <3

Var faktiskt duktig flicka och ringde farmor första gången på alltför länge ; tjejsnack som alltid, och en massa jävla skitsnack om mitt jobb ;P  saknar verkligen henne <3 Hon är typ världens coolaste :D och att hon lyckades få mig glad i somras, när det såg ut som att mitt liv var bokstavligen förstört, för jag hade verkligen fuckat upp saker och personer jag aldrig trodde jag skulle få tillbaka, och hon var den enda som lyckades få mig glad :) 10 poäng till henne för det, puss. Hon ser ju kanske inte världens piggaste ut, shit hon är ju över 90 år (kom jag just på) .. men den tanten - fan vad krut hon har i sig ! :D rallyfarmor, wrooom ;D

image51
lite synd att jag ser ut som en kines med kiss på håret på bilden men ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0