I´M WALKIING OON SUUNSHIIINE; WOOOOHOO (;

Finns det ngt bättre än VÅR ? :D just nu känns det som att ingen, inte ens dendär uppkäftiga lilla råttan kan få mig på dåligt humör ! :D fast imorse var det rätt nära; hade 200m kvar till stationen, kom på att jag hade glömt min kamera, gick hem, sökte efter den, kom till stationen 08;35 - för att upptäcka att 08;45 tåget var fucking en halv timme försenad :D alalalalaong ;D dåå bliir man glad ^^ jag blev ju inte alls försenad, med tanke på att vi började halv9.

Hahha, ringde och sa GRATTIS till Ekram istället för att sura <3 wee, my little sunshine blir 20 ;)

Blev klar med min hemsida, höhhö :D hur ska man säga, framsidan tycker jag är nästan lite SÖT ;) ni måste ju erkänna att jag är jävligt bra på att rita, haha ;D http://sfg.se/~05a_linda/ meningen med hemsidan är ju kanske inte så stor, hahha .. men det är ju ändå bara en skoluppgift :P
Skrev mitt mediaprov på spanskan idag. Skrev klart på 10 minuter (wee, denhär gången MÅSTE jag få VG ? ..) så jag kunde ju gå tillbaka till spanskan, men då började jag prata med Danne istället ;D fick veta att jag var enda tjejen i hela skolan som anmält mig till fotbollslaget ! Lite lamt ! /; fotboll är ju roligt ! :D även om jagg suger big times :P:P Tjatade lite till på Sara att komma med, så nu är vi iaf 2 tjejer i laget ^^ FAST : det måste alltid vara 2 tjejer på plan, så om vi inte hittar minst 2 tjejer till, så blir det inge skollag i fotboll ! och deet skulle ju vara rätt T-R-Å-K-I-G-T, bara för att 2 tjejer inte vågar anmäla sig ? Danne föreslog däremot att han skulel fråga detdär lilla kräket - men jag sa att han inte fick, hela laget skulle fan sluta om hon kom med ! :D Så jag satt och skrattade med Danne 25 minuter istället (; (han måste ju fan vara världens bästa lärare, ever ! ..) Kunde visserligen gått på spanskan då också, men då kom Shayar, kom jag hinner aldrig prata med honom annars (; hahhah, han tyckte att jag blivit längre, fått kvinnligare former & fått längre snyggare hår ! ;D eller håret kommenterade han efter att jag påpeka hur långt mitt hår blivit ! :D Fett länge sen jag haft såhär långt hår <3 Har försökt spara mitt hår sedan jag klippte av det i trean, men sen .. ni vet hur det blir; sitter där hos frissan "okej, klipp bara topparna" .. Och hux flux, där ryker 20 cm ! såå, då är det väl bara att gå hem och spara igen, tills topparna blir slitna :D och man går och klipper av det igen ;) men nu har jag den absolut UNDERBARASTE frissan i Upplands-Väsby <3 jag skall aldrig lämna henne ! :D flyttar jag så till Kina, så kommer jag till henne och klipper mig :D

trippade hem som nån liten skitunge i solskenet, och pratade med Ekram i mobilen :) kom in genom dörren, och kom sen underfund att jag skulel träffa min syrra i stan, såå det var väl bara att vända om :D jag hade tänkt äta glass i Kungsan, men det var ju ingen som sålde glass där :D liten miss ;) gick in till ett cafe, som tyckte att dom säljer glass på sommarn .. då tyckte jag att det inte var ngn skillnad, det är ju som sommar redan nu ! mutter mutter :D

Min syrra åkte hem idag. Hahha, så nu kan jag vara med er igen :D känt mig fett tråkig hela veckan när enda jag sagt är "nej, jag kan inte vara med dig - min syrra är här, så jag ska vara med henne ! .." Så jag åkte till Hallonbergen och spelade fotboll med Alex (; hahha känner mig alltid helt jävla värdelös när jag spelar fotboll med honom :D Han försökte lära mig massa grejer ;) jag lärde mig att dribbla lite (hahha, när jag spelar fotboll är det mer pang på, ta bollen, spring iväg och passa iväg den ;) ..) Tycker det borde stå i reglerna att man inte får dribbla :D hahha, kanske det som är lite grejen med fotboll, men ändå ;) BUUH, jag kan inte Alex:s trick längre /: det var asfint, kunde det förra sommarn :( måste lära mig igen :D för när man kan det tricket, dåå känner man sig bra ;D;D visserligen känner jag mig bra för att jag får upp bollen över huvudet också men ändå :D

Ska typ iväg till skolan imorgon, 1 timme ;P känns sådär halvt lagomt onödigt :D men, jag har sån .. grej .. redovisning av min hemsida imorgon, så jag har väl inge annat val :D måste gå och ääta nu, är feett hungriiig : MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0