HAHHA, JÄVLA KUKDAG ;D

image44
Huur kan man vara så jäävla OTURSFÖRFÖLJD hela tiden ? :D det är inte roligt ! .. men men, guess i have to live with it ;)   Åkte till Messut efter jobbet igår. Ahmed och Alexandra var också med. Vad är det med er killar som bor ensamma ? - äter ni ingenting ??! :D - hans kylskåp bestod av möglig korv, mögligt bröd, ost och öl :D det passar ju bra med mig och Alexandra som inte alls äter hela tiden ;P vi gick och köpte lite frukost till stackarn ;) fast jag tror inte han äter sånt nyttigt bröd, men ändå ;D
Vi har spelat detdär jävliga fotbolls-spelet på playstationen asmkt ;D ja, jag sög ! Fast det visste jag från förut, både Kenan och Homein har försökt lära mig detdär vedervärliga spelet :D T.O.M ALEXANDRA VANN 3-1 MOT MIIG !! .. Mesut vann ju bara 11-0, hmm .. nej nej, jag känner mig inte alls dålig ? :D

Hahha, känner mig så jäävla fräsch :D jag bokstavligen stiinker svettt + rök (fast nej, inte lika mkt som när vi var hos Tomas över natten i vintras ;D fast då hade vi iofs dansat 4 timmar i sträck också..) jag skulle vara snäll mot Alexandra, och tyckte att jag och Messut kunde tränga ihop oss i hans säng, så hon inte skulle behöva sova i soffan <3 nåå, tre var väl lugnt ;) sen kommer Ahmed dit ännutill :D svettigt, men mysigt ? ;) hahah. Om man nu ska försöka hitta ngt bra i hela saken ;P så vi gick och sovde kl 5, nå då börjar Alexandra babbla och picka i mig kl 9 !! Hon kan inte sova, då ska tydligen inte jag heller sova ! (synd att allt slutade med att varken jag, Messut eller Ahmed kunde sova.) Tack älskling ^^ hahha, du har dina smått irriterande stunder ;) ska vi fortsätta gnälla nu ? ;D ooch, jag har inge smink och smutsigt hår ;) + att jag glömde nyckeln hos Messut i Hässelby. Och han och Ahmed var i Spånga när jag kom på det, och dom var tydligen upptagna och "jobbade" .. ;P pappa var på bygget så han kunde inte komma hem och öppna dörren, mina fötter var blöta, jag frös som en stucken gris eftersom jag inte hade så mkt kläder (som behövs för att vara ute i "snöstormen") och mamma var i skolan och svarade inte :D och jo, mitt batteri slocknade ;D hahhah, snacka om att vara riktigt jävla utsatt ;D hahha, aaajjjaa :) mamma kom iaf hem kvart i 5, så deet var ju bra ? ^^ satte hos grannen och väntade :) Nu ska jag fan ÄÄTA, GÅ I DUSCHEN OCH SOOVA !! Jag tänkte faktiskt spela fotboll med Alex idag; men det var innan det hade snö-blandat-regn;at, innan jag dog av sömnbrist, och innan jag fick vänta 2 timmar på att komma in genom min egen fucking dörr ! :D jaa, Linda är jäätteglaad ^^ SOOLSKEENSHUMÖÖR, SOOLSKEENSHUMÖÖÖR ^^ hahhah.

Tydligen, så hade ngn planerat att knulla sönder min dag ÄNNU mer (om det nu fan ens är möjligt) fan, vad aarg jag bliir ! Skulle jag ha större muskler, skulle jag fan hoppa på dig direkt ! Tack så jävla mkt, detdär var det absolut SISTA jag behövde just nu ! När jag äntligen glömt allt som hänt, börjat umgås med mina "ytligare" kompisar igen, när jag just börjat lita på folk igen .. nääe, dåå ska du komma och göra sådär ! Visserligen har jag bara träffat dig en gång, men vad fan ! - Du är bästa kompis med min kompis ! Då kunde du ändå ha låtit blii ! Och vad ska min kompis göra då ? - "ge hit eller så cuttar jag dig ? .." Jag blir bara så jävla trött på allihopa ! Och jag måste ringa honom (min kompis) för att fråga om en sak .. men jag pallar inte, men om jag inte ringer .. så kommer det sluta med att jag honom ! Jävla ostron ! Kunde du inte bara hållt fingrarna i styr och hålla dig till your own business ?! *mutter mutter* jag går fan och lägger mig, och väntar på bättre tider !!

Kommentarer
Postat av: juan

naw linda, du och dina turkar =) <3

2007-03-20 @ 10:44:03
URL: http://andresii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0