HAHAHAHHA TÖNT MAN VARIT :D

Googlade på mitt namn, så kom det upp en sida som jag aldrig hittat förut : hahha, nån sida är så dum så dom har helt ärligt lagt ut min bokrecension jag gjorde när jag var 11 år ! :D
 
Drakskeppet av Maj Bylock
Petite var en ung flicka som var tio år.
En dag när hon var nere vid ´sjön så började hon misstänka att ett drakskepp var bakom ön därborta. Hon tänkta att vikingarna kommer nog att anfalla oss när det blir mörkt. Hon tänkte att hon måste åka hem och berätta för de andra, men hon hann inte upp till borgen förrän de stängde portarna. Hon tänkte att om hon gömmer sig bakom stenarna där borta så hittar de henne inte men det var försent en av riddarna hann få fast henne.
De knöt henne med ett rep runt magen. Petite fräste och rev och försökte komma loss men det hjälpte inte. Den där gubben som som tog fast henne skrattade bara och slängde ett fårskinn åt henne. Men Petite var inte lika rädd som förut. Men då kom mannen som tag Petite och tog tag i henne. Petite blev rädd, vad skulle de göra nu då? Han tog Petite och lade henne att hänga över ett staket. Då började mannen tala ett annat språk. Petite visste inte någonting vad han talade om. Hon blev vettskrämd, vad skulle de nu göra?
Efter några dagar sålde de henne och där levde hon jättebra och de tvättade alla hennes sår. Sedan så levde hon tryggt igen.

Haha, så jävla dålig ! :P nästan så jag halvt skäms :P:P fett flummigt och helt ärligt, vad är detdär för svenska ? ;D Nästan så jag saknar mitt töntiga liv i Vasa när man var ful och 11 år ;);) <3 men viisst, att bli äldre har väl också sina fördelar :P
Suck, måste fortsätta plugga på spanskan /; ska försöka hinna spela fotboll med Alex .. men det ser nog ut som att jag inte hinner /; och jag hinner inte leka med honom imorgon heller :( buhu, aajjjaa .. är ju bara borta 11 dagar men ändå ;S   Vart fett nice väder idag ^^ Alexandra hade ingen nyckel hem, så vi åkte till Söder och solade och åt glass och snackade en massa skit om flummelull grejer :D hahha, snälla samtalsämnen vi har ibland alltså ;P har faktiskt blivit lite mikroskåpiskt  brun idag ;);) pluggat spanska utomhus sen jag kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0