GOODBYE SWEDEN - HELLO SPANIEN

Otacksamma tanke att man ska vakna igen om 6 timmar, somnar bara jag tänker på det. Bilen går tydligen 04;45, såå .. well, allt slutar med som det alltid gör; mamma och pappa tjatar på mig för dom tycker att det är jag som inte kommer hinna. Jag går ut, väntar vid bilen. Mamma kommer efter 5 minuter. Och pappa kommer utspringande, kommer på ngt, och kommer igen - 15 minuter efter mig. Så egentligen kan jag ju bara ta och vakna 04;40, så lär jag ju hinna ändå (vill inte ens tänka tillbaka på hur det var när min syrra skulle med överallt också) ;) fick dessutom just veta att det har REGNAT hela jävla veckan där :D såå .. det är ju sådär lagomt smarrigt. Jag tyckte att det är ju bra, för då har det ju regnat klart ? :P men dendär pessimistiska kvinnan, som oftast brukar kallas mamma, tyckte att det helt säkert kommer fortsätta regna ;) men ja, hoppas det inte gör det ? ^^ för om det inte är fint väder, har jag ingen jävla aning vad jag ska göra. Det är väl där mamma har lyckats med sin planering att köpa ett hus i en liten pungråtte-stad ? ;P får väl gå och hälsa på mina favoritkineser & spanjorer på världens bästa restaurang brevid :P att Charlie och Billy dessutom inte kommer dit denhär påsken är ju sådär mindre uppmuntrade. Noo, its too cold! We´ll be there in august, r u comin too ? Så nu är det för kallt helt plötsligt ? :D vem var det som kallade mig för PUSSY förra påsken för att jag tyckte det var kallt i poolen :P vem ska jag nu spela fotboll med ?! ;S Hahha, bara bra att dom inte kommer. Det var Charlie som lärde mig göra kick-ups förra påsken, och jag har inte orkat öva den djävulskapsträningen överhuvudtaget sedan förra sommaren, så nu är jag typ lika dålig som jag var innan jag ens klarade 1 ;D visserligen har jag den "uber-snälla irländaren" som säkert är där. She´s so polite n nice n everythin - they dont care about themselves, blaadiblaa .. Darren sa nog en massa lullilull som fick mig att umgås med henne förra året :P men tyvärr så är det väl nog bara jag i hela området som inte håller med om att irländarna är typ världshistoriens trevligaste folk ? :P aajjjaa .. Synd att inte Linda kommer med iår, Zlatan & Ljungberg ägde fan förra året ;P - tills Hitler till surkärring kommer och säger att vi inte får spela fotboll; FÖR DET HÖRS STUDS TILL HENNES HUS ! Me importa un pimiento, sådär helt ärligt ! ;D

image53

Hahha, jävla kriminella skolfanskap man går i ! :D jag lånade 5 dvd från skolan - ingen är där på torsdagseftermiddar, bara stödelever och vi som haft språk .. så lämnade jag dvd;na på diskbänken och gick på toaletten. WTF, jag var borta i högst 1 minut ? så har nån jävel baxat den dåligaste, äldsta och dessutom en spansk dvd; y tu´ madre tambie´n?! What ? Vem är så jävla dum så man tar den, när det finns 4 mkt bättre och nyare filmer ? :P aajjjaa .. jag bara till rektorn; jag vågar inte gå kvar i denhär kriminella skolan, det känns lite otryggt ;) - mm, jag förståår det *fullt seriös* Hahha, hur seriös på en skala var jag där ? :P det värsta som hänt i vår skola är att ngn har tagit en OST ! - och tro mig, det blev fan hur stort liv som helst över en ynka ost ! :D

Hahha det är lite roligt att reta vår rektor ibland :) han tyckte att jag skulle komma imorgon och prata med honom, och typ kolla om ngn har den ? jag bara det går inte riktigt .. - varför ? - för jag är inte här dåe .. - varför inte ? - ööhm, för jag är i Spanien imorgon. Haha, han lät typ som att han inte skulle släppa iväg mej till Spanien :D så jag bara men var inte orolig, min mamma ska ringa och sjukanmäla mig, så jag har giltig frånvaro ;) han bara BEDRÄGERII !! vad är det för mamma du har ?! höhhö, nej jag är inte dum :P men vadfan, om jag får frånvaro några timmar imorgon så går inte världen under ändå ! ;P jag bara vill du veta ngt annat ? MIN MAMMA ÄR LÄRARE ;D - äännu värre ! haha, så när jag sprungit fram och tillbaka, och pratat med rektorn för sista gången, jag bara MEN VI SES EFTER LOVET ;) OCH JO, MIN MAMMA KOMMER RINGA DIG IMORGON ;) han bara OM DIN MAMMA RINGER SÅ SKA HON MINSANN FÅ HÖRA VAD JAG TYCKER ! .. Hahha, faan att vårt flyg går så tidigt, annars skulle jag be mamma ringa :D och ha på högtalaren, bara för att jag skulle få höra hur han skulle reagera när hon skulle sjukanmäla mig :P

Lekte med Akmal också (; fan vad jag tycker synd om honom; det tar 1½ till 2 timmar att komma till mig från honom ! ;S palla bo ute i Sigtuna skogen ;P hahha, kunde inte låta bli att reta honom också. När mamma kom hem så blev han helt IIK :P för att göra allt värre (bättre om du frågar mig) MAMMA KOM OCH TERRA AKMAL :D FÖR HAN ÄR FETT NERVÖS NÄR AHN HÖRDE ATT DU KOM HEM ! ;);) tortyrmonstret kommer springande direkt :P hahha, det är fan riktigt mig och min mamma upp i dagen; gör allt för att mina kompisar ska bli sådär .. ooh noo ;P försökte verkligen hinna att åka med babe och kolla på Norbit ikväll, men den började 21;30, och palla åka hem från Kista sen halv 12 .. och jag ska upp 4 ;S + att jag verkligen inte hann, för jag började packa kl sju ikväll. (lär ju ha glömt typ allt det viktigaste ;P ..) Nästan så jag kommer sakna detdär odjuret <3 även om jag kommer hem på måndag kväll, så är ju hon och åker skidor med sin pappa, och kommer hem på fredag - 15 DAGAR ;D ooh noo ! .. Hahha, nej .. vi sitter inte fast i varandra ;P men det är klart man kommer sakna pungråttan lite ^^ har fett sånhär .. farvälångest ? ;S som jag är helt nej, jag vill inte åka bort 11 dagar :P men men, dom dagarna går snaabbt ^^ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hahha, M ringde idag. Fick ett vääldigt frestande erbjudande; om jag skulle komma och festa med dom ikväll, skulle jag få 4 killar OCH en ölmage, på köpet ;D haha, daamn att jag inte kan komma ! :P tempting, tempting .. Och jo; en av restaurangerna vi äter på från skolan har fått 2 nya arbetare :D hahha, typ världssöta ;P mest för att jag fick 3 pannkakor, fast jag inte åt vidrig ärtsoppa, utan pasta. - Kom tillbaka när du ätit upp dethär så ser vi om jag är snäll ;) *äta äta, gå ner* ÄR DU FORTFARANDE SNÄLL ? :D - ja tyvärr, jag vaknade upp på fel sida imorse, så jag är fortfarande snäll .. Anledningen till varför jag fick pannkakorna var väl kanske ngt jag inte ville höra :D en blink och en "tuutt" på min näsa senare, så sprang jag iväg med mina pannkakor, fort som fan :P
men neeh, nu ska jag ringa Alexandra, äta och gå och sova .. måste kanske packa klart också. Snark, well .. mer live från Solna kommer typ .. om 11 dagar ? ;P eller ngt sånt .. runtomkring :) jag vet att alla gråter blod och tårar ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0