GJÄSP :)

image35Är sjukt trött /: kan ju välja mellan att hälla i mig kaffe eller gå och sova. Varför lär jag mig aldrig att sätta på ljudlöst på nätterna ? Fett skönt det skulle vara .. pratade typ i sömnen i telefon till klockan 1 igår .. Vart värsta zombie hela dagen ;D tacka vet jag kaffe <3 fattar inte hur folk klarar sig utan att dricka kaffe ? /; unsolved mystery ...

Har varit på asbra humör hela dagen :) det börjar ju bli våår ! ^^ snälla, låt det fortsätta vara torrt nu, jag pallar inte med slask längre ! .. fyfan, man börjar ju gäspa när man ser dendär bilden :D sitter och gäspar som fan nu :P

Sådär helt på tal om absolut ingenting, så borde jag gå och äta =/ jag är hungrig. Ändå åkte jag från Stinsvillan kl 12 .. Man kan ju försöka med snabb matsmältning? men, min är nog isf turbo ! /; visserligen är det ju rätt bra att kunna äta som en flodhäst utan att gå upp ett litet kilo (; Men jag skulle uppskatta mat i pillerform, så man slipper slösa tid på att äta varannan timme :P ye ye :) ska gå och äta, och dricka lite kaffe (nej, jag är inte så trött så jag måste dricka med sugrör ;D ..) och läsa Harry Potter ^^ heja honom, han får mig att läsa böcker ! ;P pallar inte läsa andra böcker, men iinget slår Harry Potter ;) hahhah.

Laddade ner världens skönaste låt idag i skolan, i misstag ;
Ridin overseas - Chamillionaire & Akon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0