GE MIG TILLBAKS MITT VÅRVÄDER ! :D

Hmm, antingen så .. skyller vi på vädret, eller också så är det mitt fel ;) som sätter på mig för lite kläder, men det är feett KALLT :D blåser som fan =/ hahha aajjjaa :P det är alltid så för mig när våren kommer; jag sätter på mig mindre kläder, så även om det blir varmare, så känns det lika kallt ändå :D eftersom jag har för lite kläder på mig ..

Och så hejja mig som alltid är lika bra på dethär med tider ;D hahhah. Slutade halv 10, ändå hann jag inte tilll Ulriksdal till halv 12 ;) åt lunch med babe, och sen satt vi och myste och garvade hysteriskt (i princip vår bästa egenskap.) i solen ;D fy när du alltid ska vara så elak Alexanrda ! :D hon tyckte att hon kunde mobba mig ; "skyll dig sj, du sa ju att jag var fuul ;D .." tööönt ;);) fett taskigt :D du får inte skratta åt Kalle Anka-saken ;D jag tar .. illa upp :P:P hahha, eller nåt ;) dumma Kista-barn ! :(

Lekte lite med L idag också (; han drog just, så nu har jag ingen aning vad jag ska göra framtills Samir ringer och säger om han ska komma till mig ikväll eller inte :)
http://www.roligsida.se/roliga-historier/forhallanden/198-fraser-att-undvika-i-sangen/ - hahah, fan vad synd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0