GALET MYS I STAN ;)

Hahha, såg på Herkules för första gången hos Warnis igår ! :) Ville egentligen inte se den, för jag trodde den skulle vara jättedålig :D men den var ju heelt jäävla underbar ! <3 älskar den filmen nu, den tecknade förstås (; (finns det ens nån riktig ? ..) Buuh till Warnis att åka till Åre utan mig ! =/ så kan man ju inte göra ! :D      hahha, men sen iofs, skulle Sthlm inte klara sig utan mig, haha ;D "tvingade" Damien kolla på Lustgården igår ! ;D i dont think he liked it ! Eller jag vet att han gjorde det innerst inne ;) fast han vägrar erkänna .. men ärliigt, kan inte alla killar bara ta och kolla på tv3 (eller är det kanal5 ? ..) onsdagskvällar 22:00 ? Tro mig, Stockholms killar behöver verkligen veta det dom visar i det programmet ! :D hahha, jag sitter mest och garvar åt programmet, dom är ju bara så jävla underbart söta ! :P


image41 + image42 = image43

Var till stan med Alexandra idag. Skulle egentligen ta bilder till min hemsida, men jag var väl inge vidare effektiv ? Gick och åt till Pizzahut istället. Sueck, hamnade brevid världens babbelkajja (ja, värre än mig ! ..) till snubbe :D han vägrade sluta prata alltså ! :P man var som hallå, snälla bara håll käften ? :D hahha, fast jo, han var rätt underhållande ;)

Hade lite tråkigt, så jag tyckte jag skulle liva upp stämningen lite, och driva runt lite (: började prata som en .. jag had eplanerat att låta sin en china-maan :D men enligt alexandra så lät det tydligen som en indie ? (; hemskt var det iaf ! ^^ hahha, kalla det att vara omogen, vad fan ni vill - vi höll på och garva ihjäl oss iaf ! :D tydligen uppskattade hon inte att jag tog fetaste greppet om hennes röv, så hon sprang ivääg "ooh joo plejjing haard too geett, joo little sexxi äässy biiaatch :P daats good, ajj lajjk itt ;)" Hahha, efter 10 minuter hade vi fått sådär lagomt mkt blickar, men när Alexandra tyckte att jag skulle sluta, för hon håll på och kissa på sig, och jag tyckte att "uuh alexandra´s geettiin kinkkyy, ajj´d laaavv too sii daat little sexxi äss kissa pa siig" dåå glodde dom flesta :P aajjaa, jag sluta driva runt efter nå 15 minuter (: men fan vilka roliga 15 minuter :D sjuukt roligt, måste leka china-maan lite oftare ^^ kanske kunde jag möjligtvis vara lite tystare nästa gång .. men sen igen, jag har aldrig varit bra på att prata tyst & vara diskret :P Hahha, har ju dom bästa videorna på min kamera :D nån som vet hur man typ klipper i filmen, så man bara får med slutet ? :D "smiiile, you´re in candid caaamera" gillade slutet ;);)    Är typ överlycklig, jag har NÄSTAN fått mitt rum klart :D hahhah. Det är fan bra, efter 1½ år ^^ nu är det ju nästan lite mysigt här ^^ i like iit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0